29 Mart 2011 Salı

Kısa kısa...

Günlerdir bloga giremiyorum. Okuyorum ama kumanda paneline ulaşamıyorum. Şimdi baktım açılmış yeniden merhaba..

Defnenil son hızla büyüyor.İki gündür kuru ateşi vardı üst arka azılar geliyor. Altlar gelirkende böyle olmuştu, Allahtan keyfi yerinde sadece sıcacık o kadar.

Konuşmaları ile yaptıkları ile bizi şaşırtmaya devam ediyor, Geçen hafta oyun grubun buluşmasından önce Defnenil'i tembihliyorum. Arkadaşların gelecek, oyun oynayacaksınız, hiç kimseyi ittirme, düşürme tamam mı? Söz mü? dedim. ''Sös veremem'' dedi :) Nasıl yani !!!

Asansörde kapıyı tutup bize sıra veren komşumuza ''Mersi''  dedi.

Apartman görevlimize çöpleri aldıktan sonra teşekkür edip  ''Koray gesin'' diyor..

Unuttuğum onlarca komik dialog var..

Kabahatleride arttı tabi. Fotoğraf makinamı düşürdü ve bozuldu. Niye eline verdin derseniz, fotoğraf çekmeyi seviyor ve daha öncede vermiştim hiç düşürmemişti, kısmet, olacağı varmış.. Bu durumda bir çok aktivitemizin fotoğrafı olmadı, fotoğraf olmayınca yazmanın bir anlamı olmayacak :(

durumlar böyle babişko bir yurtdışı yapsada bize şöyle güzel bir Fotoğraf makinası alsa ama ne alsa, şimdi onu araştırmak lazım tavsiye edeceğiniz marka model var mı?

10 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Canon derim de başka birşey demem ;)
Geçmiş olsun kuzuya, çabucak atlatır inşallah...

kuzunun annesi dedi ki...

Nikon S8100 Gültekinin son Amerika seyahatinden gelen bebeğimiz. Digital ama mercek büyük , 10 zoom var . Pratik video tusu varki Elanın anlık birseylerini yakalamak için iyi. Loş ısıkta hem video hem resim kalitesi iyi.

Seyhan dedi ki...

Ay b,lemiyorum ki ben olmuşken profeysonel bişeymi olsun acaba.. ama onuda yanımda taşıyamam, bide kursa gitmek lazım ha deyince çözemem ben ayarlarını .. Pratik bişey olsa hemen hızlıca çeksem biraz bakınayım bakalım.. Akşam bi teknosa yapalım biz ön araştırma olsun..

Hayatçım yeni papuçlarınız nasıl oldu merak ettim ?

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bizim kuzucuklar iyi birer fotoğrafçı olacak anlaşılan :D
bende Canon derim :)

kirazsevdasi dedi ki...

profesyonel makinalar, heryere tasinmiyor o bir gercek.
bir de, cocuk fotografi cekeceksen ki oyle :) Sen ışık ayari, iso ayari yapana kadar filan poz coktan kaciyor. o yuzden ben profesyonel makina tavsiye etmiyorum Seyhancim nacizane. Kaliteli bi bas cek senin isini gorur.

kuzunun annesi dedi ki...

Kiraza katıldım , bende genelde Elanın fotolarını cektiğim için yine cmpakta gittim , benim modeli atastır sen .

Ayakkabıları sevdim , NB rock&tone getirdi . Güya yürürken popo sekil kazanıyormuş :)) Numarada sorun cıkmadı , kalıpları normalmiş .

Seyhan dedi ki...

aslında çok doğru ben defneyi parka çıkarırken onu yanıma alamamki kocaman bişey, benim küçük makinayı cebime koyup çıkıyordum.. Biraz daha düşünelim bakalım.. Ayakkabılara sevindim belkide model farkından kalıplarda farklılaşıyordur.. Güle güle kullanın

içimizdeki karnaval dedi ki...

geçmiş olsun minik sultana...Maşallahh konuşma dilini sökmek üzere :))

Gülcan dedi ki...

pek anlamıyorum bu fotoğraf makinesi işlerinden. yardımcı olamıycam malesef. ama annesi naapsın olur öyle kabahatler arada. bu arada ben yine ve son kez blog değiştirdim. eski blogum yok artık. şimdi burdayım..
http://silbastanyeniden.blogspot.com/ sevgiler...

Adsız dedi ki...

Vегy energetіc рost, I liked thаt a lot.
Will therе be a ρart 2?

Нeге is my ρage ... www.worldvoiceproject.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...