7 Mart 2011 Pazartesi

Renkler ve Renkli Filler

Bloglar kapandı. Bir çok blogger yazamıyor yada yazası kalmadı.Ama bizim bir sürü aktivitemiz birikti yazılacak çizilecek şeylerimiz var. Elbet bu yasakta kalkar deyip okuyabilen azınlık, en çokta kendim için yazmaya devam ediyorum...
Malzemeler:
Renkli elişi kağıdı
A4 kağıt
Makas
Kalem
Uhu

Elişi kağıtlarını küçük küpler halinde kestim.
Kağıda bir Elmer fil çizdim.
Uhuyu Defnenil'e verdim. Gerisini koyverdim :)
Çok itinalı çalıştı kuzum hakkını yemiyeyim :)
Yapıştırdığı renklerin isimlerini söyledim. Defnenil tekrar etti.
Kımıcı
Mabi
Siyak
Yeşil
Sayı...
Elmer bitince sergi alanımıza astık.

Elmer rengarek bir fil. Diğerlerinden çok farklı.
Canım kızım sende farklılıklarından keyif al.
Onları öne çıkar, ve kendini böyle severek mutlu ol.
Annen senin her rengine aşık.....

Elmer'da kim derseniz...Bir dolap kitap'a TIK  ve TIK

5 yorum:

Ayla dedi ki...

Ellerine sağlık Defnenil'in gayet de şık olmuş

Defne dedi ki...

Sizin aktiviteleriniz benim için, ben ve kızım için çok kıymetli bilesin. Biriktiriyoruz, zamanı gelince uygulayacağız ya :). Şunun şurasında birkaç ayımız kaldı karman çorman ve acele etmeden birşeyler yapabilmeye. Hep orada olun v ben hep açıp açıp seveyim o aktivite üreticisi tatlı minik elleri.

Seyhan dedi ki...

aa hala okuyanlar varmış çok sevindim..

Sağol Ayla beğenmene çok sevindim..

Defne yazdıklarına çok sevindim gerçekten, Küçük takipçimiz yakında aktivitelere başlayacak. Biz ona yeni çalışmalar hazırlarız sen merak etme ..

Sevgiler

senem dedi ki...

Seyhan, çok severek izliyorum ben de aktivitelerinizi. Bu Elmer aktivitesine de bayıldım, hemen denemeli. Bu arada yaramaz buruna geçmiş olsun. Sevgiler çok çok.

Seyhan dedi ki...

Senem çok sağol sabahk şok geçti çok şükür.. aktiviteyi beğenmene sevindim. Çok öpüyorum seni ve Neva'yı bu arada İlkay doğumgününe gelememe sebebinizden bahseti Neva iyimi şimdi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...