17 Mart 2011 Perşembe

Yaramaz küçük burun..

Defnenil bu sabah babasını Almanya'ya uğurladı. Hazır babam gitmiş annemde evde tek şunu bir panik yapayım demiş olacak ki.... Banyo dolabının en ücra köşesine kaldırdığım makyaj malzemelerini bulup top allığımı dağıtmış. Dağıtmakla da kalsa iyi bir tane topu burnuna sokmuş. Anne burnum acıyor diye yanıma geldi, önce anlamadım sonra banyoda yerdeki allıkları görünce jetonum düştü. Bakmaya çalıştım derinde değilse alırım belki dedim ama burnuna dokundurmadı. Hemen giyindik. Acıbademe acilden girdik. üç hemşire ve ben zor zapt ettik. Doktor burnundan top allığı aldı.Allahtan derine gitmemmiş Çok ağladı acıdan değil ama zapt edilmek bizim cadıya yaramıyor. Eli kolu bağlı duramıyor isyankar velet.. Doktor abisi ''makyaj yapmaya çalışmış annesi, ama yanlış yere yapmış'' diye beni teselli etti :) 
Aklınızda bulunsun bu gibi durumlarda cisim kaçmayan burun deliği kapatılıp, ağzından hava verilmesi gerekirmiş. oluşan basınçla  yabancı cisim dışarı çıkarmış.  Yada en güzeli doktora gitmek...Ne sabahtı ama ...

12 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Geçmiş olsun, umarım gerekmez ama öneri için teşekkürler. Bizde bu canavarlar varken herşeye hazırlıklı olmalıyız:)))

nisankaraahmetoglu dedi ki...

aaaaaaaaaaaa şokkkkkkkkkkk geçmiş olsun of yaaaaaaaa bunlar yüreğimize indirecek bir gün

kirazsevdasi dedi ki...

aman allahim ne diyosun yaa :(
of cok gecmis olsun. yasadigin panigi tahmin edebiliyorum!
babanin olmadigi zamani bulmus askolsun Defne!

Seyhan dedi ki...

sağolun arkadaşlar. Valla panik olmamaya çalıştım ama hastaneye gidene kadar gayet iyiydim. ama müdahale yapılırken o öyle çırpınıp kurtulmaya çalışırken ipler koptu bendede :)

Şükür önemli bişey değil allah beterinden korusun ..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ah geçmiş olsun çok. Neyseki çıkarabilmişler. Doktorun tesellisi de pek güzelmiş :)
Bunların ne zaman ne yapacakları, hangi delikten çıkacakları belli olmuyor. Allah beterinden korusun miniklerimizi:))

Seyhan dedi ki...

Emine çok sağol canım.. doktor çok komikti, gençti epey, Cisim ne biliyormusunuz dedi. Top allığın toplarından bir tanesini soktu dedim Top allık ne dedi? Onu anlatmmaız çok komikti, hemşireler falan hep bir elden açıklama yaptık adama , işte minik minik fırçası var şöyle sürüyorsun :) Güleyimmi ağlayayımmı bilemedim :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Çok geçmiş olsunn , sabahtan sana şaka yapmak istemiş ama şaka Defne nin elinde patlamış anlaşılan...Doktora gitmekle en iyisini yapmışsın...Panik anında bazen insan ne yapacağını bilemiyor , doğrusu..

bahriye-krm dedi ki...

seyhan'cım çok geçmiş olsun...kötü bir deneyim olmuş senin için...neyseki doktorda hemen çıkarılmış...bu çocuklar bakalım daha neler yapacaklar...bilgi için de çok sağol...inşallah uygulamaya gerek kalmaz....

Tibetin annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun... Allah korusun hepsini... :(

Ayla dedi ki...

Çok geçmiş olsun Allah daha büyük kazalardan korusun.

Deniz dedi ki...

Şimdi gördüm canım, çok geçmiş olsun :( Biz de akılları artık eriyor diyoruz ama velet bunlar işte :((

Seyhan dedi ki...

arkadaşlar çok sağolun. Allah beter kazalardan hastalıklardan tüm bebekleri korusun. Dermansız dert vermsin çok şükür bizimki bitti gitti...

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...