24 Nisan 2011 Pazar

İşte geldik burdayız...

Blogla açıldı artık, kaçak göçek olmadan yazmakta, okumakta daha güzel, herkesi özlemişim. Yazılacak epey şey oldu aslında ama zamanında yazmayınca uçup gittiler:(  Artık rahat rahat yazıp okuyacağız ne mutlu..

Bikaç not ekleyelim unutmadan.

  • Üst arka azı dişlerde geldi böylece takımı tamamladık çok şükür. Şimdi diş doktoruna kontrole gideceğiz Anadolu yakasında tavsiye edeceğiniz çocuk dişçisi var mı?
  • Bebek evi aldık bizim hatuna pek sevdi keyifle oynuyor. Aldığımız ilk gün evin ziline basıp sonra ''üçüncü kaaat'' diye cevap verdi. Anne şokta, herşeyi kaydediyor bir kez daha gördüm :)
  • Bir kaç gün önce sabah uyanır yanmaz yanımıza geldi. Ağzından çıkan kelimeler '' Nisana gitçez, parka gitçez, natulüse gitçez'' Gezenti kızım günlük programı belirlemiş, rüyasında gördü sanırım..
  • Bugün evde babası ve ben ayni anda defnoşu sıkıştırıp mıncıklıyorduk.  Sonra hadi Defne sevgi yumağı yapalım dedim. İkimizede sarıldı ve '' mutteşem '' dedi. Annenin yağları eridi...
  • Yeni kitaplarımızdan Yetenek Yarışmasını okurken malum kısma gelince ben söylemeden ''çek arabanı '' diyor :)
      Bir selam verip kaçıyorum nasılsa buralardayız uzun uzun yazarım artık :)

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Bloglar açıldı, geziyorum.. selam olsun size de arkadaşım:)

Gülcan dedi ki...

hoşgeldiniz diyelim o zmamn :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...