20 Mayıs 2011 Cuma

Bu günleri görecekmiydim..

Dün bir ilk yaşandı Defnenil lazımlığa çiş yaptı ...Hemde iki kez. o lazımlık alınalı bir yıl oldu ve hiç oturmak istemiyordu. Şimdi üstünden kalkmıyor. ''Önce çiş kaka yapcaz. Kilozete atcaz. Siponu çekçez. Sonra köpük köpük yapçaz diyor.'' Şuan üstüne düşmüyorum . Tatil dönüşü 1 haziran itibari ile tuvalet eğitimine start veriyorum. Gazamız mübarek olsun.

Kelime: prapesör
Anlamı: profesör
---
Kelime: Kısayım bak!!!!
Anlamı: Kızarım bak
---
Kelime: Püskübü
Anlamı: Bisküvi
---
Kelime: Kıyımış
Anlamı: Kırılmış
---
Kelime: Yıttıdı
Anlamı: Yırtıldı
---
Kelime: Battane
Anlamı: Battaniye
---
Kelime: Kuusun
Anlamı: Kurusun
---
Kelime: Emden
Anlamı: eldiven
---
Kelime: işalet pamak
Anlamı: İşaret Parmak
---
Kelime: Ağabilimim
Anlamı: Alabilirmiyim
---
Kelime: ısısın biyaz
Anlamı: Isınsın biraz
---
Kelime: Ötü
Anlamı: Örtü
---
Kelime: çüçük pamak
Anlamı: Küçük Parmak
---
Kelime: Uyumam
Anlamı: Uyumam
---
Kelime: akadaş
Anlamı: arkadaş
---
Kelime: sook
Anlamı: Soğuk
---
Kelime: Hakaa
Anlamı: Harika
---
Kelime: Üşüdüm
Anlamı: Üşüdüm
---
Kelime: konsers
Anlamı: Converse
---
Kelime: Eniste
Anlamı: Enişte
---

Dedikleri- yaptıkları:

''Anne sen naporsun orda??''

''Ben teyzemde kalıcam'' dedi.

Yan odadan kendine seslenen annesine bir hışımla ''Anne yaaa, sabah sabah hep beni çağırıyorsun, neden çağırıyorsun!!!!

İşe giden babasının ardından ''baba gitme beni de götür nolur '' diye ağladı apartmanı inletti.

Parka ejofmanla gelen kıza. ''Sen niye pijamayla geldin, Pantolon giymedin!!!''


Hık demiş anne:

Sokağa çıkılacaksa illa kot pantalon giyilecek. Eşofman altı giydiyse ''sevmedim'' deyip çıkartıyor, Kilotlu çorap, etek, elbise giydirmek imkansız. Bu huylarını benden almış.. Kot tişort kızım benim. Ne yazık ki asla ikoncan olamayacak :)

Hık demiş baba:

Birisi ile el ele yürüyorsa, elini tuttuğu kişinin yada kendi kıyafetinin kol kısmı elinin içine gelirse rahatsız olup hemen kollarını sıyırıyor babasının huyudur. İlk yaptığında çok şaşırdım. Bir huyunda benzemesin kızım


Not:
Lazımlık kullanımı tam tarih :18 mayıs 2011
Fotoğraflar : Çiş sonrası yapılan köpük köpük 

3 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Super yaa cok sevindimmm hadi darisi bize

Seyhan dedi ki...

Sağol canımya sorma bende çok sevindim. Sabah çişimi yapçam dedi. Pijamasını çıkarttırdı oturdu ve yaptı. Bu kadar. tamamen kendisi söyledi yani. Öğlen sordum yeniden çişin varmı diye yine yaptı. Aslında başlasam gerisi gelecek ama arada 4 gün yokuzya onun için erteledim bakalım.. haziranda başlayalaım bezsiz gezmeye ..

elfeyp dedi ki...

Bizimki de kendi kendine başladı, bezden daha rahat olduğu anlayınca, bi de renk renk hoşuna gittiğinden külotlara taktı bugünlerde :) Zaten üstüne düşmeyince, herşey zamanı geldiğinde yaşanıyor :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...