8 Mayıs 2011 Pazar

Kısa kısa...

Geldik buradayız dedik ama yalan oldu. Annem iki omuzundan ameliyat olmuştu. Geçen hafta onun yanında kaldık, Defnoşumla beraber destek mi olduk, köstek mi bilemedim. Ama gayet rahat geçti. Sonra kontrol zamanı geldiği için anneanneyi de alıp bize geçtik. Şuan bizde kalıyor, kendi evimizde daha rahatız.

Ay sonunda Defnenil olmadan ufak bir kaçamak yapacağız. Defnoş büyük teyzesinde kalacak, hem iyi bakılacağı için mutluyum, hem de onu bırakacak olmak rahatsız ediyor. Akşam teyzesi bizdeydi o giderken Defnenil'de peşinden gitmek istedi. Bizde gaza geldik hadi gitsin, hem bir prova olur dedik. Dün geceyi bizsiz geçirdi, tabi biz de onsuz. Sorun çıkarmadan uyumuş teyzesiyle, Sabahta anneler günü için annem bizde diye tüm kardeşler kahvaltıda buluşacaktık. Defnenil de teyzesi ile geldi. Eniştem böyle çocuğa aylarca bakarım ben diyor :) Eniştecim sana bişey söylemedim ama, uyurken sorun yok zaten, uyanıkken ne yapacaksınız onu düşünün siz :)

Sabah kahvaltı masasına oturmadan, babasının aldığı hediye kutusunu bana getirip '' bu senin anne '' dedi. Evet bebeğim o benim, takı kullanmadığı bilen baban takabileceğim yegane kolyeyi almış. Akıllı adam :) Teşekkür ederim aşkım, anne olmamdaki büyük katkıların için :)  seviyorum sizi ....

Defnenil'den kısa kısa...

Annesi gözlerini ovuşturan Defnenil'e sorar. Gözüne bir şey mi oldu Defnecim? Cevabını alır ''Lensim kaydı''

Gece bezinin lastiklerini düzeltmeyi atlamışım sanırım sabah uyandığında pijaması,badisi ıslanmıştı ''aaaa ne oldu Defne'' diye soran babasına ''Kaza oldu''

Bir şey lazım mı diye soran apartman görevlimize ''Annem patates kızartıyor '' Çocuktan al haberi...

İstemediği bir şey yapıldığında ''yapma şunu dedim'' 

Sinirlendiğinde işaret parmağını kardırarak ''kısayım bak '' (Kızarım bak)

Anneannesiyle top oynarken '' top atıcam gözlüklerini çıkart annane '' (Gözlüklerin kırılma ihtimaline karşı tedbir alıyor)

Yağmur yağıyor parka gidemeyiz diyen anneye ''Natuse gidelim o zaman ''

5 yorum:

Gülcan dedi ki...

nautilus yan komşunuzdu di mi? akıllı çocuk işte.
lensinin kayması çok ilginçmiş :))) bunu birinden duymuş olmalı. ay sonundaki kaçamağınız sorunsuz olur umarım. bebişten haber var mı?

Seyhan dedi ki...

Evet gülcan karşı komşu nautilus olunca hep gitmek istiyor. Lenside ben kullanıyorum sabahları takarken görüyor. Arada kayıyor batıyor falan hepsine hakim yani :) Kaçamak için bende umuyorum göreceğiz.. gelelim asıl konuya:) sahlık sigortasından dolayı 2 ay daha beklemem lazım malesef. sonrası bebişe kalmış ne zaman gelmek isterse

Gülcan dedi ki...

hayırlısı diyelim o zaman :)

yeliz dedi ki...

haha süper her kelimesine bayıldım:)

Seyhan dedi ki...

Sağol Gülcancım..

Yeliz sağol dilli düdük :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...