9 Haziran 2011 Perşembe

Anne tuvalete gitmem gereeeek....


1 haziran itibari ile tuvalet eğitimimiz başlamıştır. Vatana millete hayırlı olsun. Defnenil'in favori cümlesi bu ''Anne tuvalete gitmem gereeeek'' Evde şekildeki gibi geziyor. Ona kalsa hiç bir şey giymeyecek...

Gelişmelere gelirsek. Çiş olayı halloldu gibi. Dün bir kaza yaptı. Üzerinde kedili bir külot vardı. ''Aaa kedi ıslanmış, kediler ıslanmayı hiç sevmez üzülmüş bak'' dedim. Hemen çıkardık köpekli giydik. Sonra ''kedi ıslandı anne çok üzülmüş'' diyerek gezdi. Şimdi köpeği üzmemek için elinden geleni yapıyor:)

Öğlen ve gece uykularında bağlıyorum uyanır uyanmaz açıyorum yine altını.. Bazen sırf elini yıkayabilmek için kandırıyor beni. Geldi deyip oturuyor lazımlığa, sonra aa gelmemiş diyor. Bende çiş kaka yapmayınca el yıkamaya gerek yok. deyip yıkatmıyorum. Ama eğitim notlarında okumuştum bu sefer sık sık el yıkamak için çişini tutarak parça parça yapabileceği yazıyor. buda sağlık açısından sakat bir durum. Bakalım şimdilik çiş tutma olayı yok gibi.

Kaka da biraz zorlanacak sanki, Bir kez çamaşırına yaptı. Yaptıktan sonra kakam geldi diye haber verdi. Lazımlığa iki kez, zaten günde bir yada iki kez kaka yapıyor. Salı günü tüm gün teyzesindeydik. Bez bağlamak zorunda kaldım. Bu tip istisnalar dışında evdeysek açık gezdiriyorum.  Sonra sokağa çıkarken eğer varsa evde yaptırıp, sonra bez bağlıyorum. Aslında yakınlarda olduğumuzda bezsiz çıkarmayı denesem olur herhalde

Dışarısı içinde bir şey almak lazım portatif lazımlık gibi bir şey araştırmam gerekir.
Tuvalet eğitim notlarımı yazmayı düşünüyorum..
Biraz nette araştırma yapmam lazım kaçayım ben ...


Güncelleme: Bugün öğlen uykusundan bezi kuru kalktı ve uyandıktan kısa süre sonra çişim geldi dedi. Lazımlığa yaptı :)

6 yorum:

Ayla dedi ki...

Bizde başladık yeni yeni darısı bizim başımıza:))evde olmadığım için gelişmeleri gündüz takip edemiyorum ama zorluyormuş

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kolay gelsin kızlar :D

Defne dedi ki...

Ben de doktorumuzun daha erken uyarısı nedeniyle bekliyorum. İki yaşından sonra ondan sinyaller gelmeye başladığında siz de ona yardımcı olmaya, onu yönlendirmeye başlayın demişti. Birkaç ufak tefek sinyalimiz var gibi, ya da bana öyle geliyor.

Aktiviteleriniz başta olmak üzere, diğer görgü ve bilgilerinizden, deneyimlerinizden fadalanmak üzere izinizdeyiz şekerler.

Sevgiyle kucaklar, tebriklerimzi sunarız.

Ozlem dedi ki...

Bizde başlamak üzereyiz :) bugün bezi çıkarıp verdi bana Nil.
Dışarısı için şunu almıştım, bak istersen, henüz kullanamadık ama, jokerden:)
http://joker.com.tr/urun.aspx?stkID=14116
Sevgiler, takipteyim :)

YesiM dedi ki...

Seyhan, disarisi icin potette diye birsey var ben amazondan almistim, ama mothercare'de de satiliyor. Portatif katlanabilen lazimlik ve ayni zamanda tuvalet adaptoru. Ela bezini 22 aylikken birakti ama potette hala cantamizda durur. Minicik oldugu icin tasimasi cok kolay ve pratik. Ilk bezi biraktigi birkac gun biz de pek disari cikmamistik ama sonra yavas yavas parka-yakin markete gotururek hem onu hem de kendimi alistirmistim. Size kolay gelsin, sevgiler...

Seyhan dedi ki...

Ayla size de kolay gelsin.. Bizde tam olarak halldemedik daha yolumuz var..

Bahar teşekkürler ..

Defne çok sağol, umarım sizde kısa sürede ve sorunsuz halledersiniz ...

Özlemcim sana da kolay gelsin.. Bende mothercarede gördüm bundan Defnenil çok durmayınca inceleyemedim. Bir ara gidip bakayım detaylı sağol aradığımda bu tarz bişeydi zaten katla götür tarzı ..

Yeşim bende gördüm özlemede yazdığım gibi inceleyemedim ama en kısa sürede alayım bali. Bu işi sonuca ulaştırmak için dışarısı içinde hemen bişey almam gerekiyor..Çok sağol ..


Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...