23 Haziran 2011 Perşembe

Berbat bir gün...

18 haziran bizim için önemli bir gündür. Yeğenim Can ve Eniştemin doğum günü. Oğlunu eşinin doğum gününde, hemde normal doğumla doğurmuş bir ablam var. Eniştemin de hayatı boyunca aldığı alacağı en güzel hediyedir herhalde..
Biz cumartesi öğleden sonra hediyelerimizi alıp oradan ablamlara geçecektik. Hediyeler için Kozyatağı carreforua gittik. Alışveriş sırasında Defnenil çok hareketliydi, sürekli kaçıp başka başka yerlere gitmeye çalışıyordu. Bende işimiz bir an önce bitsin gidelim diye zapt etmeye çalışırken. Defnenil'in yeni geliştirdiği bir hareketi yaptı. Şöyle bir şey yapıyor. El ele tutuşurken birden ayaklarını yerden kesiyor ve kendini sallamaya başlıyor. Yani tek elinizi tutarak sallanıyor. Elini tutan kişide ister istemez onu ayaklarını yere basması için düzeltemeye çalışıyor. İşte bu hareket bizim günümüzü berbat etti çünkü Defnenil elimi tutarken yine kendini sallamaya başladı ve çııt diye bir ses duymamla onun ağlaması benim kırıldı, bir şey oldu demem bir oldu..

Hemen kucağıma aldım Ömer'in yanına gittim '' koluna bir şey oldu dedim'' bu arada Defnenil ortalığı yıkıyor.  Ömer kucakladığı gibi arabaya bindik. Arabada Defnenil'i teselli etmeye çalışıyorum ama kendime de kızıyorum neden kolunu çektim, bıraksaydım... hemen Acıbadem'e geldik. Acilden girdik ve kendimize doktora teslim ettik. İkinci denemede kolu yerine taktı. Dirsekten çıkmış. Arkasından garanti olsun diye röntgen çekildi kırık çıkık bişey yok çok şükür...5-10 dakika içinde kendine geldi. Oyuncaklara bindi doktor amcasının verdiği şekeri yedi. Herkese öpücükler vermeye başladı ...

Tehlikeli hareketler yapmamız yasak, mesela uçtu uçtu yapılır ya, hani anne baba elinden tutup uçurur, yasak...
Allahtan yer edip tekrarlama ihtimali düşükmüş.Doktor omuz olsaydı yer edebilirdi dedi. Bizimki dirsek.
Eve geldik Defnenil kendi kolunu öpüp ''geçti geçti'' dedi o an koptum ben tabi :(
Sonra ablamlar bize geldi onlara neler olduğunu anlattı. Olayı onun ağzından dinledik.. çok masumdu..
Defnenil düzeldi,unuttu... ama ben o gün kendime gelemedim. Kendimi çok suçlu hissettim. Artık ona dokunurken çok korkuyorum. Her an elimde bir parçası kalacakmış gibi geliyor :)

 Seni çok seviyorum bebeğim özür dilerim...

22 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

bir an kırıldı mı acaba dedim,çok korktum seyhan...çok geçmiş olsun...anlık hareketler kırıklara,siz de de olduğu gibi çıkıklara yol açabiliyor :(

Seyhan dedi ki...

Bahriye çok sağol bir an o sesi duyunca ben kırıldı sanmıştım :( Allahtan sadece çıktı yoksa ne yapardık bilemiyorum:( Sevgiler

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

geçmiş olsun kırık olamaması çok iyi.
munzur bebekler oyun yapıyorlar işte.

Ozlem dedi ki...

CANIM, o kadar hareketliler ki, seni anlıyorum:) Nil de tehlikeli hareketleri yapmaya bayılıyor, kendinden yaşça büyük bir çocuk birşey denerse, illa o da yapacak. Neyse ki Defne Nil iyi, çok geçmiş olsun...

nisankaraahmetoglu dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun minik kuzuma :(

Burcu dedi ki...

Çok geçmiş olsun Seyhan. Küçükken benim de çok çıkardı kolum, hatırlarım. Artık annem usta olmuştu kolumu kendisi yerine takardı.. İnşallah sizin bu ilk ve son olur..

Aklımdakiler... dedi ki...

Çok geçmiş olsun gerçekten de.. Ben büyük oğlum daha küçücükken tırnağını keserken kanatmıştım da nasıl vicdan yapmıştım hatırlıyorum.. Ama annelik zaten bu demek değil mi? Gönüllü olarak vicdan muhasebesi yapıyoruz habire...

Arzu Akdağ dedi ki...

çok geçmiş olsun neyseki defne nile birşey olmadan geçmiş..tuanada çok yapıyor o hareketi bir an okurkan kalbişm sıkıştı aynı durum bizimde başımıza gelebilir ne yapardım diye.

Defne dedi ki...

Kuzum benim nasıl canı yandı kimbilir ama geçmiş gitmiş neyse ki... Dilerim bir daha olmasın.

Seyhan dedi ki...

Bahar çok sağol bu yeni nesil çok yaramaz gerçektende dur durak bilmiyorlar :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim sağol canım, Bizimkide aynen Nil gibi parkta büyük çocuklarla takılıyor. Kendi yaşıtları kesmiyor artık :)

Füsuncum sağol canım...

Seyhan dedi ki...

Burcu anneni tebrik ediyorum valla ben hayatta yapamam takılırkende bakamadım zaten kafamı çevirip öyle ağladım :( Doktorumuz 5 yaşına kadar bu risk var dedi. Şuna dirsek kol ayrımı çok fazlaymış, Sonra kol normal yerine oturuyormuş. bakalım tekrarı olmaz inşallah Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Filiz aynen öyle dudağı patmalmıştı bizimkininde ilk kan gördüğümde gidiyorum sanmıştım .. allah korusun tüm bebekleri ...annelikte dediğin gibi tam vicdan muhasebesi :(

Arzucum aman nolur çok dikkat edin ayni hareketse mazallah, sakın asılmayın koluna , yavaşça yere bırakın.. Allah korusun

Seyhan dedi ki...

Defne çok sağol benimde tek dileğim tekrarlamaması ..blogunu ihmal ettin ama meraktayım:) ...Sevgiler

Tekir dedi ki...

seyhan çok geçmiş olsun, okurken bile içim cız etti, zor bir şey atlatmışsınız.

sevgiler,

banushka dedi ki...

Seyhan'cım çok çok geçmiş olsun... neyseki senin elinde olmuş hemen müdahale ettirebilmişsiniz diyeceğim.

Seyhan dedi ki...

Filiz çok sağol allahtan takıldıktan sonra hiç acısı kalmadı..

Sağol Banu, Evet allahtan Ömer bizleydi ve haftasonu hastaneye yakın mesafedeydik. Evdeyken ve ben tekken olsa daha çok panik olurdum. Ömer çok soğukkanlıydı ben şoktan pek bişey yapamadım malesef:(

mine dedi ki...

seyhancım cok geçmiş olsun arkadaşım...allah beterinden saklasın..

yeliz dedi ki...

seyhancım çok geçmiş olsun, beterinden korusun. nasıl hemen düzeliyor moralleri değil mi? ne tatlı ne masumlar:) tanrı korusun minikleri

Seyhan dedi ki...

Mine, Yeliz çok sağolun arkadaşlar ...Sevgiler

Pınarın Günlüğü dedi ki...

çok ama çok geçmiş olsun. başlarına kötü birşeyde gelse yaptıklarından vazgeçmiyorlar.

Seyhan dedi ki...

Sağol Haticecim geçti gitti çok şükür ama aktiflikten bir kayıp yok hala ayni hareketi yapmaya çalışıyor:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...