15 Haziran 2011 Çarşamba

Bitti.....

Defnenil kendi tabiri ile ''m.eme sütü''nü bıraktı.....

Tatilden döndüğümüz gün, sarılıp kucağımda oynaşırken ''m.eme sütü'' istedi. Beş gün görmeyince unutmuş olacağını düşünüyordum ama unutmamış :) Çok uzun emdi ve sonunda '' m.eme sütü bitti''dedi. Üç dört gün emmedi sonra bir kez daha istedi emdi ve bitti.....

Zaten son 4-5 aydır günde 1-2 kez, ama uzun emiyordu. Çok azaltmıştı. Çok az emdiği için beni rahatsız etmiyordu, açıkçası bıraktırmak için bir çaba sarf etmeyi hiç düşünmedim. Onun kararına bıraktım her şeyi....

Bir kaç gün sonra, yine kucağımda oynaşırken emzirme pozisyonuna yakın bir pozisyondayken aklına geldi, sordu, emmek istedi. ''Defnecim artık m.eme sütü bitti emmiyorsun, bardaktan pipetle içiyorsun'' dedim. Çok ısrar etmedi. Ağlamadı bende vermedim :((

28 ay bir bebeğin anne sütü alması için çok güzel bir süre bence.. Defnenil emdiği ve bende emzirebildiğim için çok mutluyum...

Buradan son bir yıldır emzirmeyi bırakmam için, saçma sapan söylemleri ile beni taciz eden eş dost, akraba, arkadaş, konu komşuya selam eder muratlarına erdiklerini bildiririm...Defnenil anne sütünü bıraktı...

''Koca kız oldu bıraksın artık
Kucağında komik duruyor ya bıraktır artık
Aaaa hala emiyor mu bu?
Bu yaştan sonra bir yararı yok artık neden veriyorsun ki?
Bak çok alışır sonra bıraktıramazsın?
Kreşe gidene kadar emecek misin kız zilli?''

3 yorum:

Esin dedi ki...

Hadi hayırlı olsun ,onun istediği bir zaman da bırakması iyi olmuş...

Hülyanın Tunası dedi ki...

aaa hala emzirdiğini bilmiyordum seyhan

Ayça dedi ki...

:) ne kadar tanıdık cümleler..
SEyhancım geçen gün tel etmişsin farkettiğimde geri döndüm ama sanrım bu sefer de sen yetişemedin.
Diş patimize beklerim. Kim bilir belki de bu sefer 2. nin müjdesini alırız :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...