1 Haziran 2011 Çarşamba

Ciao & Merhaba

Biz geldiiik....Çooook keyifli bir tatildi.

Günde bir kaç kez ablamı arayıp, Defnenil nasıl, yedi mi? uyudu mu? huysuz mu? diye sordum. Ve '' Her şey yolunda, süperiz biz, burayı düşünmeyin keyfinize bakın''cevabı aldıkça keyiflendik. Gezdikçe gezdik. Adım adım, karış karış,sokak sokak kaybolduk, girmediğimiz sokak kalmadı her halde? Gezerken yorulup molalar verip bol bol yedik içtik. Gelsin pizzalar, makarnalar, lazanyalar, şaraplar, biralar...

Ama aklımızın bir köşesinde  hep Defnenil. Konuşurken onun kullandığı bir kelime kaçıyor ağzımızdan Ömer durup dururken soruyor mesela ''Naporsun '' Sonra kendimizi rahatlatmak için o olsaydı bu kadar gezemezdik. Uyku düzeni kayardı, pusette durmazdı, yemezdi, içmezdi, müzelere girmek için sırada saatlerce bekleyemezdik. (Vatikan'a girmek için 2 saat sıra bekledik ama deydi.) diye kendimizi teselli ediyorduk.. Bu arada Girdiğimiz her dükkanda Defnenil'e ne alalım diye bakınıyorduk. Vicdan azabını rahatlatmak için olsa gerek bol hediye aldık kuşa.

Eve geldiğimizde, daha doğrusu Defnenil'i almaya ablama gittiğimiz de, bize kötü bir tepki göstermedi, sanki bir saatliğine bırakmışız gibiydi.Oyuncaklarını gösterdi, biraz şımardı. Ve hayat kaldığı yerden devam etti. Açıkçası ben surat asmasından hatta tavır yapmasından korkuyordum. Ama gayet güzel karşıladı. Teyzesini eniştesini, abisini hiç üzmemiş. Laf aramızda onlarda fena alışmış. Giderken ''Defnecim teyzenlere çok teşekkür et, sana çok iyi bakmışlar'' dedim. Defne'de teşekkür etti. Ablamın gözler buğulandı :(

Çok uyumlu bir çocuk olduğu bir kez daha kanıtladı. Canım kızım söz bi sonrakinde sende olacaksın bu sefer bırakmam:) Aşkım Eylül'e hazırız biz ana kız :)

Önemli not:  8 yıl önce bugün bir ''Evet'' benden, bir ''Evet'' ondan. Seni çok seviyorum aşkım..

8 yorum:

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

Ne güzel Defnenil size hiç zorluk çıkarmamış, tatilinizin keyfini çıkarmışsınız. Fotolar da çok güzel. Umarım bizim kızımız da böyle uslu olur:)

senem dedi ki...

Seyhan, ne iyi yapmışsınız!! Çok sevindim valla sizin adınıza. Bu arada çok hoş görünüyorsun fotoğraflarda :))

Defne Nil de keyfine bakmıştır teyzesinde.. ne güzel :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

uzun yıllar mutluluklar dilerim kızınızla :D

elfeyp dedi ki...

Yaa, ne güzel..
Daha çoook sağlıklı, bol gezmeli yıllar diliyorum size..

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler Lucy siz isimini Nil koyun bence niller sakin oluyor sanki :)

Senemcim çok sağol Defne içinde bizim içinde güzel geçti gerçektende Fotoğraflarında en beğendiklerimi koydum yoksa çoğunda berbat çıkmışız birazcık fotojenik olsam ne olurdu sanki :(

Bahar çok sağol

Elf çok sağol

Sevgiler

Ozlem dedi ki...

Seyhanım, bayıldım fotolara, lazım öyle kaçamaklar:)Nice nice yıllar diliyorum, her beraber...
Niloşlar felaket cadı oluyor, Niloşun kreşinde adı Nil deyince müdür Nil mi? 1 tane yaramaz Nilimiz var demiş anneme, annemden gelen cevap, evet arkadaşımın torunu:)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim sağol evet arada yapmak lazım gerçektende çok iyi geliyor hatta Defnoşa daha iyi davranıyorum artık bu mola iyi geldi.

bizim nil tatilde teyzesine zorluk çıkarmadığı için sakin dedim. Onun derdi benimle yani aslında haklısın yaramaz kendisi.. Lucy yanlış yönlendirmeyeyim :) Bir kreşe 2 nil fazla o zaman :)

Burcu dedi ki...

Daha nice beraber yıllar dilerim size.. facede gördüm fotolarınızı çok güzeller.. Bence çok iyi yapmışsınız, Defne Nil de tepki göstermemiş ne güzel...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...