29 Haziran 2011 Çarşamba

Tuvalet Eğitimi - Gelişme


Tuvalet eğitimimizde bir gelişme daha oldu eklemek istedim. Artık lazımlık kullanmıyoruz. Potette yardımı ile klozete yapıyor. Potette ile yaparken çok dengeli olmadığında düşerim diye tedirgin oluyor. Çözüm olarak hem Defnenil, hem bizim kullanımımıza uygun olan şu ürüne bakmaya karar verdim. Her klozete uymuyormuş, onun için Ömer'le beraber bakmamız lazım...

Bunun dışında 6-7 gündür hiç kaza yapmıyor. İşi tamamen çözdü. Bazı geceler tamamen kuru kalkıyor, bazen de çok az yapmış oluyor. Elimde kalan son paket prima bitince gece bağlama olayını da bitirmeye karar verdim. Tahminen yirmi gün sonra yani :)

Dün akşam üzeri parka çıktık. Anahtarlığı cebime koymuştum. Bir yerde düşürmüşüm etrafa bakındım bulamadım. Ömer'in geliş saati nasılsa diye apartmanın bahçesinde beklemeye başladık. Bu arada bizimkinin çişi geldi. Korktuğum başıma geldi yani, yanımızda potette yok. Komşu teyzeler yaptır şuraya deyince, mecburen bahçeyi suladık. Genelde erkek çocuklarına has biz olay sanırdım mecburen bizde yaptık :) Yanlız bizimki pek sevdi. İki dakika sonra yine geldi dedi. Numaracı :)

8 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

hadi gözün aydın :)
aa bizimkide çok sever dışarıyı sulamayı...

Seyhan dedi ki...

Sağol Bahar..

FADİŞ dedi ki...

ne güzel, olmuş bu iş artık:)

Burcu dedi ki...

Ohooo biz yer bulamadığımız zaman halen daha bahçeyi suluyoruz ama özellikle burda wc yok o yüzden buraya yapıyoruz diyorum alışmasın diye :))

Seyhan dedi ki...

Sağol Fadiş :)

Burcucum bende uzun uzun anlattım anahtarımız kayboldu eve giremiyoruz onun için buraya yapmak zorunda kaldık diye:)

ÇokBilmiş dedi ki...

IKEA'da satılan çocuk basamaklarından ayağının altına koymayı deneyebilirsiniz. Hem daha sonra lavaboya yetişmek için de kullanabilir.

Seyhan dedi ki...

merhaba çok bilmiş:)

ıkea olmasada onun bir taburesi var fakat Defnenin derdi ayaklarını basmak değil. Potette sabit değilya . Defnenil sağa sola saldırınca potette yerinden kıpırdadı bizimkide düşücem tut beni dedi. sabit bir çözüm gerekiyor bize . Bir kere düşmekten korkarsa bir daha yapmak istemeye bilir :(

Sevgiler

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...