10 Temmuz 2011 Pazar

Bu sabah...

Gece çişe kalkıp sonra bizim yatağa gelen Defnenil yatağın anne tarafını zaptedince kendimi koltuğa attım. Sabah bu dışlanmışlığın acısını bir saat yatak keyfi yaparak çıkardım. Baba kız balkona kahvaltı hazırlamışlar. Beni uynadırmaya geldiler gerisi şöyle ..

Baba: Defnenil hadi öp anneni, kahvaltı hazır uyan de.
Defnenil : Anne uyan kahvaltı hazır muck...
Anne: Kalkmıcam
Defnenil : Yatakta kahvaltı yaparmısın ??
Anne: İyi fikir :)
Defnenil: İçeri koşar ...1 dakika sonra gelir.
Defnenil: Bir avuç cornflakes getirmiş, Hadi aç ağzını diyerek birer birer babasına, bana, kendisine yedirir. Arada hııımm çok güzelmiş efekti yapar.Yaptığım en güzel kahvaltıydı...Açık büfelerden bile güzel:)

4 yorum:

turkuaz kıyılar dedi ki...

Hımmm...tadından yiyememişsindir be Seyhancım:) Ağzınız hep böyle tatlı olsun arkadaşım...

Seyhan dedi ki...

Sağol Özlemcim güne çok güzel başlamamı sağladı kuzum :)

Sende evine hoşgeldik. Blogunu ihmal etme artık :)

bahriye-krm dedi ki...

ben resimlere takılı kaldım...nasıl güzelsin defnenil...41 maşallah sana....

Seyhan dedi ki...

Bahriye çok sağol .. bende çok beğendim bu fotoğrafları..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...