3 Temmuz 2011 Pazar

Tuvalet Eğitimi - Bitti


Gece saat 02:15 uykumun en güzel yerinde. Defnenil yanıma gelmiş. Poposunda bezi var, fakat onu tutarak ''Anne çisim var'' dedi. Uyku sersemi ''Bezin var altında, ona yapabilirsin'' dedim. Sonra ''Seyhan ne diyorsun sen ya'' diyerek kalktım. Defnenil ''Beze olmaz tuvalete yapıcam'' diye lafı yapıştırdı zaten.

Tuvalete gittik çişini yaptı. Bezini tekrar bağlayayım mı? diye sordum.'' HAYIR '' dedi. Külot giydirip yatırdım. Yeniden uykuya dönmesi kolay oldu. Sabah kazasız bir şekilde uyandı. Zaten daha öncede yazdığım gibi, uzun zamandır bezi kuru kalkıyordu. Benimki bez ziyanlığına dönmüştü. Akşam bağla, sabah kuru bezi çöpe at ..

Defnenil'in kendi tercihi ile bezsiz gecelere geçiş yaptık. Dört gecedir durum böyle. Şimdilik kaza yok. (Maşallah )Tuvalete ben kaldırmıyorum, çişi geldiğinde kendi isteği ile uyanıp yanımıza geliyor, haber veriyor. Çişini tuvalete yapıp yeniden uykuya geçiyor.

Duruma çabuk adapte olup, zorluk çıkarmayan, attığım her adımda olumlu dönüşler aldığım minik kuzum.. Bir ay içinde gece ve gündüz bez olayını tamamen bitirdin. Beni hiç zorlamadın. Seviyorum seni...

10 yorum:

Burcu dedi ki...

Maşallah Defne Nil'e.. İnşallah hep böyle olur, arada geri dönüşler elbet olacak ama umarım bunları da azimle atlatacak Defne Nil...

Ozlem dedi ki...

Süper! Aferin Defne Nil'e:) Bence en önemlisi bebeğin kendi istemesi, o kadar akıllılar ki kendileri isteyince hemen hallediyorlar. Darısı başımıza:)

FADİŞ dedi ki...

Harika bir haber, Defne Nil'e bravo, tatlı kuzu annesini hiç üzmemiş:)

Deniz dedi ki...

Bravo :)

yeliz dedi ki...

Seyhan harika bir haber. Maşallah diyelim hemen:)

Seyhan dedi ki...

Burcucum haklısın kesin geri dönüşler olacaktır. ben hazırım buna alezimizide serdik yatağa bekliyoruz:)

Özlemcim haklısın Defnenil istemese öldür allah bişey yaptıramazsın. yani zorla hayatta olmazdı bu iş kendisi bırakmak istedi bıraktı .. Sizde yerleşin biraz alışma süresinden sonra yine denersin eminin Nil'de kısa sürede başarız..

Fadiş çok sağol

Denizcim teşekkürler

Yeliz çok sağol canım..

Gülcan dedi ki...

ee maşallah diyelim o zaman.. :)

Seyhan dedi ki...

ee sağol diyelim o zaman :) kayıpsınız efendim özledik

Gülcan dedi ki...

arada uğruyorum bloga bi iki satır karalayıp kaçıyorum. nedendir bilmem yazma şevkim kaçtı bu ara. gelsin bak nasıl döktürücem :) yoksa sen benim eski blogdan mı yeni yazılar bekliyosun? onu sildim çoktan.. :)

nisankaraahmetoglu dedi ki...

Aferin kızıma annesi Defne ne yapsa artık kızmaya hakkın yok bence :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...