14 Ağustos 2011 Pazar

Baba Kokusu


Kız çocukları babaya düşkün olur derler ya bizim evde bu olay dibine kadar yaşanıyor. Zaman zaman gerçekten, ama gerçekten kıskanıyorum :)

Bu sabah Defnenil babasına ''baba beni kucağına al ''dedi.
Ömer'de aldı. Defnenil kafasını Ömer'in boynuna gömüp ''ohhhh baba kokusu '' dedi.
Ömer ne yapacağını şaşırdı. Hemen aşka geldiler öpüşüp koklaşmalar....


Ömer eve geldikten sonra tüm taleplerini babasına iletiyor. Kucak kucağa hatta, kafasının üstünde yatıyor. Çişini , yemeğini, oyunlarını hep babası ile yapmak istiyor. Buna uyku da dahil. Geceleri Defnenil uyurken, yanında bizden biri oturup, yada yanına uzanıp 5-6 dakikada uyumaya alışık. Yanında olmasını talep ettiği kişi hep babası oluyor. Birkaç gece önce Ömer çok yorgundu ben uyutayım dedim.

Ben: Defnenil bu gece beraber uyuyalım mı?
Defnenil : Hayır babam gelsin.
B: Ama baban çok yorgun, bende annenim sonuçta. Benle uyu olmaz mı ?
D: Hayır sen annem değilsin, sen git babam gelsin.
D: Seni sevmiyorum sen git. Babam gelsin . Git odadan dedim sana ..gittt giiiittt.....baba baba..........
Sonuçta baba nidalarına dayanamayan Ömer geldi. Bu kırıcı konuşmalar için anneden özür dilendi babaya sarılıp uyundu.

Gündüz hiç bir sorunumuz yokken  uykulara beraber dalarken. Oyunlar eğlenceler hep beraber yapılırken Akşam yediden sonra anne bir kenara atılıyor. Zaman zaman çoook işime gelen bu durum, zaman zaman çooook üzücü olabiliyor. Baba kız aşkı başka birşeymiş.....



7 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bende kıskanıyorum ;)

Seyhan dedi ki...

elde değil dimi :)

ZeyneP dedi ki...

Gülbilge konuşmadan da çok güzel ifade edebiliyor aşkını. Babasının geliş saatlerini biliyor, geç kalırsa huzursuzlanıyor. Yunus varken bende asla durmuyor. Durmak zorundaysa da çok asabi bir tavır sergiliyor.
"Kız olsun" derken bu kısmı atlamışım galiba. Evde bir rakibim var. Hem de dişli!
:P

Seyhan dedi ki...

Zeynepçim sen yine şanslısın dermişim :) bende bunlardan iki tane oldu

ZeyneP dedi ki...

Ohooo ooo...
Sen bence vazgeç bu sevdadan. Artık "sevgilin" yok senin, onların "babası" olmuş o :D
(Geleceğimi görüyor ve "pas" diyorum)

Seyhan dedi ki...

Defne geçenlerde babamla evlenicem dedi, o an vazgeçtim ben zaten :)

ZeyneP dedi ki...

Amanın!!! Hayır yani "olmaz o benim" de denmez ki çocuğa. İnatlaşılmaz, saçma olur :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...