22 Ağustos 2011 Pazartesi

Bugünün hikayesi: Defnenil adada geziyor...


Pazar sabahı erkenden kalkınca uzun zamandır planlarımızda olan ada gezisini yapmaya karar verdik. Daha önce gitmediğimiz adalardan biri olsun dedik ve Burgazada'da karar kıldık. Önce bir kahvaltı, sonra yakındaki parkta zaman geçirdik...
Sakin, sessiz ve en önemlisi araçsız boş sokaklarda gezdik...  Evlere bakıp burada yaşasak nasıl olur diye düşündük. Hatta bir ara epey gaza gelip emlakçıya bile uğradık... Sessizliğin tadını çıkardık. Faytona binip tur attık. Güzel bir gün geçirdik...Ama sadece bir gün....







9 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Ne güzel bir gezi olmuş...Ada nın büyüsü bambaşka , nedenini bir türlü bilemiyorum ...
Güzel bir hafta sizinle olsun ,sevgilerimle

yeliz dedi ki...

çok güzel fotoğraflar... ne güzel bir anı olmuş defne nil için

Tespih Taneleri... dedi ki...

Adalar her zaman guzeldir ben cok severim...Her adanin ayri anisi vardir, sizin icinde guzel bir ani olmus...Ne guzel..
Sevgilerimle

Şerife dedi ki...

fotografları çok beğendim mutluluğunuz daim olsun

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne denir ki :)bende çok isterdim oralarda yaşamak :D

Seyhan dedi ki...

Sağolun arkadaşlar bizde çok keyif aldık gerçektende.. Sevgiler ...

ikiz Bebek dedi ki...

son 2 fotoyu çok sevdim.

Seyhan dedi ki...

ben sizin tüm fotolarınızı çok seviyorum :)

nisankaraahmetoglu dedi ki...

Adalar candır :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...