12 Ağustos 2011 Cuma

Dertliyim dertli...

Sabahın yedisinde uyanmış bir bebe.. saat on bir olmasına rağmen kahvaltı etmez mi ya ???
Daha ilk lokmada zehir vermişsin gibi ağlamalar..
Elinin tersi ile sütü devirmeler...
Bir lokma için peşinden koşturmalar..
 Sonuçta çıldıran bir anne... 
Zorla da olsa bitirilen bir adet sade krep .....
Ne kahvaltıydı ama ....
Çevreye verdiğimiz rahatsızlık için özür dileriz.....
Bir daha çağırmasanız yeridir valla:)


Şekerden de tatlısın bebeğim . birde yemek yesen .....


Şerefe :)


5 yorum:

Deniz dedi ki...

olur olur, geçer geçer :)

Ozlem dedi ki...

ayni ben:) kendimi gordumm birden COK iyi anliyorum arkadasim!!!:)

Seyhan dedi ki...

Geçmiyor Deniz ya geçmiyor ...:(

Özlemcim bende sana mail atacaktım nasılsınız diye ...

Allah dermansız hastalık vermesin... ama bu yememe olayı beni bitiriyor gerçektende çok yıpranıyorum ve dolayısı ile onu da çok yıpratıyorum. Sonra çok üzülüyorum ama iş işten geçiyor:( offfffff şiştim

Ozlem dedi ki...

Seni cok iyi anliyorum. 40 takla atiyorum sonra da kendime kiziyorum. Burda anneler yemezse yemesin deyip aliyorlaryemegi onunden cocugun , sonra cocuk pasa pasa yiyor ama zor yaaa.. kendimden biliyorum bak simdi ogle yemegi zamani! Operizzz

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Annesi bu fotolara bakipta üzülünmez hiçbirseye, bir bakıcaz genç kız olmuşlar, ne yemek kalmıs ne bisey...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...