18 Ağustos 2011 Perşembe

Hangi oje yakışmaz ki bize..

Tırnaklarını yiyen bir ablam var, ablasını özenen bir kardeştim ve bende yemeye başladım. Kendimi bildim bileli afiyetle yerim. Berbat ellerim vardır. Bir kadına yakışmayacak şekilde bozuk, genelde saklarım onları, hele  karşı taraf yeni tanıştığım biriyse.. 

En korktuğum şey Defnenil'in tırnak yemesiydi. Her ne kadar onun yanında yememeye dikkat etsem de olan oldu. Tırnaklarını yemiyor ama tırnak etlerini geri itip kaldırmaya başladı. Bir iki yaptı. Üstüne düşmeyelim  geçer bırakır desem de bırakmadı. Kalkan tırnak etlerini kesmem için yanıma gelip ''Anne bak tınak olmuş'' diyor. İşe yaramayacağını bilsem de, bir sürü dil döktüm.. tabiki işe yaramadı devam etti... 

En sonunda ben bırakmadan o bırakmaz dedim ve ani bir kararla tırnak yemeyi bıraktım. Manikür yaptırdım. Renk renk ojeler aldık. Turuncu, Kırmızı, sarı bile var aralarında.. Sürüp geziyoruz ana kız ...Oje sürme aşkına bizimki tırnak itme olayını bıraktı. Defnoşun tabiri ile ''Çok mukluyum'' ...

Bu arada bana çok uzak bir konu olduğu için hiç bilmezdim ama oje hakkında ne kadar çok blog varmış...Mesela tık... tık ve tık

Sarı üstüne simli pembe :)

4 yorum:

defne naz dedi ki...

Gerçekten zor bir durum. Aynı sorunu şuanda eltimde yaşıyor. Onun kızı da annesinden görerek yemeye başladı. Bu yaptığınız gerçekten iyi fikir. Anlatayım onlarda denesin bakalım.
Birde ben bir ara tırnak etlerini yiyordum o dönem acı oje kullandım.İğrenç bir tadı var ondan sonra bırakmıştım.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

benimkileri o kadar kısa keserim ki yiyecek tırnak kalmaz :)

İpek dedi ki...

Ben de kendimi bildim bileli tırnaklarımı yiyiyorum ve 2,5 yaşındaki kızımın yemesinden ödüm kopuyor. Keşke bırakabilsem. Eğer kızım yemeye baslarsa uykusunda acı oje sürecegim, vazgecirir diye umuyorum. Bu arada Nail Trick su bazlı ojeler var, soyularak cıkarılıyor. Çocuklar için zararlı maddeler içermiyor. Onlardan kullanabilirsiniz.

Seyhan dedi ki...

Filizcim o iğrenç dediğin oje varya bende hiç işe yaramadı.yemeye devam ettim. Ama baktım bizimki beni taklit ediyor. ben bırakmadan bırakmayacak.başka yol yoktu yani..

Bahar o bende işe yaramıyor ya ne kadar kısa olsada yenecek bir yer vardır:)

İpek umarım kızın yemez .. ama gördükleri için kaçınılmazmış gibi geliyor bana.. tavsiye ettiğin ojelere bakacağım .. benimde aklıma takılmıştı zaten kokusu olsun , içindeki maddeler olsun zararını araştıracaktım.. sağol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...