16 Ağustos 2011 Salı

Kırtasiye sezonu ..

Kırtasiye malzemelerine düşkün biri olarak dün toyzz shopta dizi dizi dizilmiş rengarenk kalemler kokulu silgiler, defterler, boyalar beni benden aldı. Küçük bir çocuk gibi elledim, kokladım....Ona da baktım, buna da Bizimki aktivite yapmayı sevdiğinden doldurdum sepeti. bitmeyenlerin yerine yeni stoklar yaptım. Dağbaşında yaşıyoruz sanki :) bir daha bulamayacakmışım gibi aldıkça aldım...Birde okula başlasa dükkanı kapatırım herhalde...


Kağıdı tutan elin güzelliği beni benden aldı. 

Anne: Defnenil bak bu mor..
Defnenil: Hayır o boya kalemi.
Anne: Tamam işte mor renkli boya kalemi ..
Defnenil: Hayır o sadece boya kalemi.
Anne :eee ne renk bu o zaman?
Defnenil: Eee mor görmedin mi!!!!

2 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

Konusma şekli çok hoş defne'nin :))

Seyhan dedi ki...

Sağol canım...çok bilmiş o ya, bıcır bıcır hep anlatır :)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...