27 Ağustos 2011 Cumartesi

Yeni bir keşif.....Coquina by hande


Biz bu sabah çok keyifli saatler geçirdik. Arkadaşımız Hande'nin Kemerburgaz Göktürkte açtığı restaurantı Coquina by hande'ye  kahvaltıya gittik. Kendisinin de üç çocuğu olunca tamamen çocuk dostu bir mekan yapmış. Güzel yemeklerin yanı sıra, çocukların seveceği lezzetleri içeren özel çocuk menüsü bulunuyor. 

Kocaman bir oyun alanı ve bir sürü oyuncak olunca Defnenil çok eğlendi, bizde rahat rahat kahvaltımızı yaptık. Doğum günü partileri, çocuklu yemekler için birebir. İstanbul çocuk dostu bir mekana daha kavuştu ne mutlu ....


Temizlik yaptı.


Yemek pişirdi



Mekanın ferah bahçesinde kocaman bir kütük ev var. Defnenil buna bayıldı. 





Mekana ait daha çok bilgi ve fotoğraflar için, sizi şuraya alalım...

8 yorum:

Ozlem dedi ki...

Super olmus :) Biz de disari cikarken cocuk dostu mekan mi diye bakiyoruz ama burada bile o kadar az ki! Ama hemen heryerde cocuklar icin boya kalemi ve kagidi geliyor :) Ona da ayri seviniriyoruz :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim orada bile bu kadar az sa biz şanslıyız yine :) İstanbulda numnum'da o boyakalemi uygulaması var .. Ama restaurantın bi köşesine iki kaydırak üç beş oyuncak koymak bu kadar zor olmamalı talep etmek lazım bence ..

Sevgiler

nisankaraahmetoglu dedi ki...

Çok güzel bir yermiş uzak olsada bilmek güzel. Burasının restaurant olduğuna emin misin ? :)

Seyhan dedi ki...

Füsuncum sabah sabah güldüm valla.. evet ben hep çocuk bölümünün fotoğraflarını koyunca kreş gibi durmuş :) ama çok şık ve marjinal bir yer sevdik biz. Ama dediğin gibi bize biraz uzak:(

defne naz dedi ki...

Ne güzel bir yer orası ilk bakışta kreş sandım.
Biz oraya kahvaltı diye gider akşam yemeğinden sonra çıkarız herhalde :))

Seyhan dedi ki...

Defnenin uyku saati gelmese bizde kalkması düşünmüyorduk Hatta defne ayrılırken sorun çıkardı, biraz ağladı :)

Adsız dedi ki...

görüntü cocuk dostu ama cafe sahibi hande hanım çok sinirli bir kişi. cafedeki müşterilere bağrırıp cağırdıgına tanık oldum.

Seyhan dedi ki...

Sevgili Adsız ne desem bilemedim. Ben böyle bir olaya hiç tanık olmadım. Kendisi çok eskiden beri bu işi yapar. böyle bir şey olduysada kesin mantıklı bir açıklaması olmuştur. Sorsaydınız keşke ben olsam sorardım açıkçası .. Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...