12 Eylül 2011 Pazartesi

İlk gün...

Sabah bizim evde bir telaş bir hazırlık görmeyin..Erkenden okulun yolunu tuttuk. Kapıdan girer girmez öğretmenin elinden tutup sınıfa girdi. 

Bende geleyim mi?  dedim öğretmene :) 
Gerek yok ama isterseniz gelin dedi. Gitmedim. Ömer pis pis güldü...

Kurum sahibi, ''Çocuklar en geç iki haftada, aileler en geç bir ayda alışıyor'' demişti gülmüştüm haklıymış. 
Ömer hadi kahvaltıya deyince yakında bir yere kahvaltıya gittik. Telefonumu da arabada bırakmışım, acemi anne, bir şey olsa anaokulunda sadece benim telefonum var, o da arabada.. Neyse kahvaltımızı edip okula geldik. Ömer Defnenil'i huzursuz etmemek için vedalaşmadan gitti.

Bende müdür odasındaki kameradan bizimkini izliyorum. Kırk yıllık okullu edasıyla aktivite yapıyor, öğretmenine bıcır bıcır birşeyler anlatıyor, elinden tutup geziyor falan. Arkadaşları ile dans ettiler, hop hop zıpladı izlerken sevindim, üzüldüm, buruldum. Ama ağlamadım :) Kahvaltısını etmedi, öğlen yemeğini yemedi ama olsun çok mutluydu. Saat 1de aşağı indirin gidelim dedim inmek istememiş, bir süre sonra yeniden teklif ettiler bu kez geldi. ''Gitmeyelim anne'' dedi. ''Şimdi gidelim, istersen yine geliriz'' dedim. ''Yarın yine gelelim dedi'' :) 

Eve gelince babasını aradı. Ben yine okula gidicem, dedi okulda neler yaptığını anlattı. Oldu bu iş sanki yarım günde olsa okullu olduk biz ..

Haa birde ilk günün karnesini aldık, Aktivite süper, beslenmeden sınıfta kalmış:)

10 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

onu yesinler annesi :)
hepsi birer birer okullu oluyor...

kuzunun annesi dedi ki...

Umarım diğer cocuklardan örnek alıp yeme işinide en kısa zamanda rayına oturtursunuz .
Yeni bir dönemin baslangıcı , hayırlısı olsun

Seyhan dedi ki...

Baharcım evet bir çok blogta okul yazısı var.. herkes okullu oluyor :)

Hayatcım benimde tek umudum o birbirlerinden gaza gelip , oyunla karışık yemek sorununu hallediyormuşlar bakalım bizde başarılı olacakmı göreceğiz..Darısı başınıza

nisankaraahmetoglu dedi ki...

Yemek sorunu çözülür en kısa zamanda, karnesini sevsinler ya büyüdüde off offf :)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Canım hayırlı olsun:) Defnenin uyum konusunda zorluk yaşamayacağına eminim ben,yemek konusuna gelince Ege Bahar'da ilk günlerde masaya oturmak bile istemiyordu,birkaç gün sonra problem çözüldü,birlikte yemek yemek onlar için çok eğlenceli oluyor:)

Deniz dedi ki...

Yemek de yer, hem de hiç yemediklerini...
Bir arada olunca her şeyi yapıyorlar

defne naz dedi ki...

Hadi hayırlı olsun, biz biraz zor alıştık ama şimdi eve getiremiyorum. Yeme işini hiç dert etmeyin bir süre sonra sizin evde yediremediğiniz yemekleri bile yiyorlar.

Seyhan dedi ki...

Füsuncum herkes öyle diyor bende çok umutluyum zaten ..

Özlemcim uyum sorunumuz olmadı dediğin gibi bende beklemiyordum zaten hemen kaynaştı. yemekte düzelecek umarım..özledim çok öpüyorum


Deniz, Filiz , ilk gün komik bişey olmuş onu yazayım size ..

Okulda bulgur pilavı varmış Defne ''ben kırmızı pilav yemem annem beyaz yapıyor'' demiş yememiş:)

Akşam hemen bulgur yaptım yedirdim :)

Desteğiniz için çoooook teşekkürler Sevgiler

Deniz dedi ki...

Seyhancım sonra da tersi oluyor, sen beyaz yapıyorsun ,ben turuncuuu isterim diyor

Seyhan dedi ki...

İnşallah denizcim o bişey istesinde ben hemen yaparım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...