16 Eylül 2011 Cuma

İlk hafta raporu...


Anaokulundaki ilk haftamızı tamamladık :) Her gün okula keyifle gitti. Her sabah okula gitmek istiyor musun diye sordum ve hep ''Evet'' yanıtını aldım. Tabi şimdi her şey çok yeni, henüz okulda keşfini tamamlamadı onun için keyifle gidiyor. Sıkılacağı istemeyeceği günlerde olacak. Şimdilik sorun yok..

Düzene uymaya başladı sanki, Servisi sadece öğlen dönüşler için ayarlamıştım. Sabahları ben bırakıyordum ama serviste sorun çıkmayınca her sabah benim gitmeme gerek kalmadığı düşündük ve sabah akşam olarak verdik. Sabahları 7:30 da uyandığı için rahat rahat hazırlanıyoruz. Servis saatinde aşağıya iniyoruz. Görevli öğretmeni servis yaklaşınca telefonla çağrı yapıyor zaten. Böylece okulun yolunu tutuyor...

Yemeklerde sorun aynen devam Kahvaltı etmek istemiyormuş. Sadece 1 dilim ekmek yiyiyormuş. Öğlene kadar biraz acıktığı için öğlen çıkan yemeklerden az da olsa yedirebiliyorlar. Eve gelince aç mısın dediğimde hep ''Açım'' diyor :)

Bugün ilk sanat çalışması ile eve geldi duvarımıza astık hemen...

Ağzından laf almak için soruyorum.
-Öğretmenin sana kızdı mı hiç:)
-Kızdı !!!
-Aaaa neden kızdı ?
-Koşma Defne düşersin dedi, kızdı bana :)

Not: Anaokulumuzun bir facebook sayfası var ve her gün sınıfların yeni fotoğrafını yüklüyorlar ben bu uygulamayı çok sevdim. Fotoğrafımız bugünden :)

4 yorum:

Sermin dedi ki...

hayırlı olsun seyhancım. alışma dönemini atlatmanız güzel ama yemek konusu insanı üzüyor. genelde 1 ayı buluyor kreşye yemeye başlamaları. çınar da doğru düzgün yemiyor ve hep aç geliyor eve. çok üzülüyorum. böyle böyle öğrenecekler.
öptük

Seyhan dedi ki...

Sermincim alıştı gibi ama araya hastalık girdi 2 gün bakalım yanın ne yapacak meraktayım yemek konusuda inşallah düzelir kreşten umutluyum ben

bizde öptük

isoon dedi ki...

başladığı gibi devam eder umarım, bizde öyle oldu, hep severek gitti, sevgiler...

Seyhan dedi ki...

sağol İsoon evet bazı çocuklar daha kolay alışıyor bizimkide hiç gitmiyeceğim demedi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...