7 Eylül 2011 Çarşamba

Ne zor işmiş arkadaş...

Bizim kızı okullu yapalım dedik. Daha doğrusu babası dedi. Defnenil artık zapt edilemez oldu. Sürekli ''Bugün değişik birşey yapalım mı? ''diyor. ''Ben her gün değişik şeyi nereden bulucam kızım deli misin sen'' diyemiyorum tabi.. Artık parmak boyası, resim, sanat aktivitelerimizin süresi çok kısaldı. 2-3 dakikada bitti diyor.

Ömer bu durumda bu kış böyle geçmez bizim kızı kreşe sal gitsin diyor:) Salalım salmasına Defnoş buna hazır olabilir ama ben hazır mıyım bakalım? Tam zamanlı anneliğe çok alıştım, nasıl bırakıcam kızımı :(

Geçen cumadan bu yana Koşuyolu, Acıbadem civarındaki kreşlerden on - on iki tanesini gezdik. Tamamında yanımızda Defnoşta vardı. Kreşlere adım atar atmaz bizi unuttu. İşimiz bitip çıkmak istediğimi de mekandan ayırmakta zorlandık. Dil gelişimi, tuvalet eğitimi, sokulgan halleri ile kreşe hazırım diyor ama kreş bulmak ne zormuş. Çokta şey istemiyorum, Temizlik, güleryüz, tecrübe...

Apartmandan bozma kreşte gördüm, mermer dik merdivenli güvenlik önlemleri olmayanını da, bir çoğu bakımsız ve kirli, sonra büyük bir kısmında sınıf kontenjanları yüksek. Küçücük odalarda 10-12 çocuk. Kalabalık dediğimde ''hepsi ayni anda bir arada olmuyor ki, genelde bir kaçı hasta oluyor'' diye cevap aldım. Eğitimci olduğunu iddia eden biriydi. Bir tanesi çok elit öğrencileri kabul ediyormuş!!! Ama mutfağı rutubet kokuyordu. Bir tanesi Defnenil'e sürekli canım, cicim, bebeğim, prensesim dedi. Kıl oldum. Daha neler neler...

En son aklımda bir yer kaldı. sanırım daha iyisini bulamayacağız.. Var mı tavsiyeniz?

3 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

en zor işlerden biri bu kreş seçme...umarım seyhan gönlüne göre,defne'nin de mutlu olacağı bir yer bulursun...

Deniz dedi ki...

annesi ben Defne'yi çok hazır gördüm okula başlamaya, ziller çalmaya başlamış onun için.
Bizim tarafta olsa, ben kızın okulundan çok memnunum ama senin tarafta bilmiyorum önerecek bir yer

Gözleri sıcacık bakıyor, nefis bir kız olacak Defnoş :) Maşallah şekere

Seyhan dedi ki...

Sağol Bahhriyecim umarım öyle olur.. Ama gerçekten çok zor bişey miş daha bunun okul hayatı var napçaz biz :(

Denizcim sağol.. Koşuyolu kreş cenneti aslında ama iyisini bulmak zor teşekkürler ..sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...