20 Kasım 2011 Pazar

İstanbul'da Sonbahar....

Bu sabah kahvaltıdan hemen sonra attık kendimizi sokaklara .. Her haftasonu yapılan avm ziyaretlerinden bıkmış bünyelere bir tavsiye.. En yakın ormana, çayıra gidin.. Serin hava, bulutlar, yağmur gözünüzü korkutmasın...Temiz havayı içinize çekin, dökülen yapraklara bastığınızda çıkan sesleri dinleyin, börtü böcek görün. Yeni yıl geliyor, benim gibi biraz kozalak toplayın boyar süs yaparsınız :)

Şunu dinlemeyi unutmayın ruha ilaç niyetine  Tık.....










12 yorum:

nisankaraahmetoglu dedi ki...

Ohhhh ben bile cektim oksijeni resimlerden, ne iyi etmissiniz... Kozalak toplamakta fayda var ;)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Ne güzel bir görüntü ..Fotoğraflar rahatlattı..Haftasonları hava müsait olduğunda yapmak lazım aslında..

FADİŞ dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz, fotoğraflar harika. Çocuklar açık alanlarda daha mutlu oluyor daha güzel yoruluyorlar, sonrasında onları mutlu bir şekilde uyurken izlemek paha biçilemez, temiz hava gibisi yok:)

Seyhan dedi ki...

kozalak topladım sıra süslemede :)

Düşlerimden inciler çok sağol , fırsat buldukça kaçmak lazım ..

Fadiş , temiz hava yaradı gerçektende eve gelince bir uyudu 5 e kadar :)

Sevgiler

Sen Gelince dedi ki...

Ne güzel fotolar öyle:) Orda olmak istedim:)

Seyhan dedi ki...

sizinkiler kadar güzel değil ama teşekkürler :)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

anaam bak kızlar da arkadaş olurlaşmış kahvaltıda. Hem bende biri 6 yaşında biri 15 aylık 2 tane var:)

Seyhan dedi ki...

evet evet bak süper, biz gönüllüyüz kızlarda tanışır :)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Havada bırakmayalım o zaman şeker. Takipteyim Ankara'ya gelince yakalarım:)

Seyhan dedi ki...

tabiki, kahvalti için bile gelinir :)

zeymuran dedi ki...

sonbaharı cok sevıyorum ozellıkle agaclıklı mekanlar ortamlar harıka oluyor

Seyhan dedi ki...

sonbahar güzeldir sarı turuncu yapraklar bayılırım..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...