8 Aralık 2011 Perşembe

Etkilenme belirtileri...

Defnenil akşam ''Anne saçlarımı Eflin gibi yapsana'' dedi.. 
Farkındalığım yüksek olduğundan saçlarını örmemi istediğini anladım...(Ay pardon Yelizcim,  kendim için kullanmayacakmıydık yoksa  :) )

Kreşteki arkadaşlarından etkilenmeye başladı. Sabah yakası kürklü pembe montunu giydirdim. Şapka kısmını  kafasına takınca beklenmedik bir soru geldi..

''Ben bunu giyince aslan gibi mi oluyorum anne ? ''  

''Yooo ne aslanı'' dedim. 

''Arel öyle söyledi'' dedi...

Arel tenhada kıstırmayayım seni!!!! Kızımla dalga geçme ....

11 yorum:

Sevgi dedi ki...

ah bu çocuklar yok mu.. bacak kadar boylarıyla ne işler yapıyorlar.. arel öyle deme bakiim arkadaşına..hııı..

yeliz dedi ki...

hahahha:) yok yok rahat ol seyhancım farkındalıkın kullanım alanı geniş ebeveyn için de kullanıalblir, algısı açık kavramında dikkat ediyoruz:)))

bu arada defnenil tam bir şirine olmuş, yerim:)

Seyhan dedi ki...

Evet sevgi bir laf ediyorlar koca koca insanlar durumu toparlayamıyoruz vallahi..


Hah tamam o zaman Yelizcim, yanlış kullanıp aleme güldürmeyeyim kendimi :)

Sevgiler ...

Ozlem dedi ki...

Bence tam bir lokum oluyor annesi:)

Ayça dedi ki...

Çok çok çok güzelsin defne nil :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim hem de çifte kavrulmuş lokum:)..

Ayçacım çok sağol öperim çok..

Deniz dedi ki...

çok eğlenceliler :) Bizim de geçen dönem Erkan vardı, her şeyine kızıyorduk :))

Seyhan dedi ki...

demekki her çocukta var bir tane böyle arkadaş :)

zeymuran dedi ki...

aslan haaa:))ahh şu cocuklar,fıstık fıstık maşallah

tcingi dedi ki...

bi defne de bende var. ama daha 7 aylık. bundan sonra takipteyim. defnenil'den defne'ye öğreneceklerimiz var:)

www.cangama.com

Seyhan dedi ki...

Sarışın afet Defne'ye bayıldım ben çok güzel gülüyor maşallah bende takipteyim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...