25 Ocak 2012 Çarşamba

Kardeş geliyor :)

Evet evet hamileyim ben, Defnenil abla oluyor . Sessizliğim , blogu ihmal edişim hep bundan...


3 yıl 9 ay önce bu filmin aynısını gördük biz. Tuvalete kamp kurmuştum yine, hiç bir şey yiyip içemiyordum. kusmaktan kilo vermiştim. Halsizlik... 3.ay sonunda toparlamıştım kendimi. Bu sefer ki daha beter oldu. Üstüne birde Defnenil'in okuldan getirdiği ağır grip, öksürük 20 gündür devam ediyor. Doğal olarak bana da geçti ilaç kullanmadan atlatmaya çalışıyorum. Üstüne babişko 1 hafta Antalya' ya fuara gitti. İmdadımıza annem yetişti. Yani anlayacağınız hamileliğe ve 2012 ye kötü başladık. Ama allah dermansız dert vermesin düzeleceğiz inşallah... Her şey güzel olacak..

Yarın Defnenil'in doğum günü maalesef kutlayamayacağız iyileşelim kocaman bir parti yaparız artık :(

24 yorum:

Nurdan dedi ki...

Harika bir haber bu.En kısa zamanda iyilişirsiniz inşallah ve sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza.Çok sevindim gerçekten.

yeliz dedi ki...

Harika bir haber bu!!!! Tabii bebek kusmak değil:)
Defne Nil ne düşünüyor? şimdiden merak ettim. hayırlısı ile sağlıkla gelsin
sevgiler

Sevgi dedi ki...

yaşasın blog dünyasına bir bebiş daha geliyor.. sağlıkla inşallah.. defnemin de doğum günü şimdiden kutlu olsun..

banushka dedi ki...

Seyhan'cım çok çok sevindim :) Defne Nil, aynı Mira gibi harika bir abla olacak, biliyorum ben :)

FADİŞ dedi ki...

Çok güzel bir haber, Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ve tabi geçmiş olsun Defne Nil'e de sana da.

Şerife dedi ki...

bende 7 aylık hamileyim inşalalh sağlıkla sıhatle alırsınız evladınızı kucağınıza

Tibetin annesi dedi ki...

2012 güzel bir haberle gelmiş ama :) annesini zorluyor olsa da sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah :)

Burcu dedi ki...

Tekrar tebrik ederim canım, 2.ler daha zor oluyor hamilelikte özellikle.. Defne Nil'in de doğum günü kutlu olsun şimdiden...

İlknur dedi ki...

Cok cok tebrik ederim. Hayirlisi ile gelsin yeni bebek. Defne Nilin de yeni yasi kutlu olsun. Yeni yas onu bir de abla yapacak ne guzel.

Esin dedi ki...

Tebrikler seyhancim,cok sevindim.umarim hastaliklarda bir an once yakanizi bir an once birakir...

Esin dedi ki...

Ve unutmadan defne nilin dogum gunu kutlu olsun....

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Ay ne güzel bir haber, hamileliğin keyifle geçer ve bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inş...
Ne güzel bir heyecan :)

Ayça dedi ki...

:) ne güzel bir haber bu böyle hayırlı olsun sağlık ve mutlulukla yaşasın..
doğum gününüz şimdiden kutlu olsun

Hülyanın Tunası dedi ki...

aaaaa hissetmiştim valla sessizliğinden. tebrikler. iki çocuklular kervanına katılıyorsun sen de

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

abla Defne'yi öper yeni yaşını kutlarım canım :D
gözünüz aydın çok güzel bir haber bu :D

bahriye-krm dedi ki...

ne güzel bir haber bu,tebrik ederim seyhan'cım...sağlıkla gelsin aranıza katılsın inşallah...
güzel ablanın da doğum günü kutlu olsun :))

Müge dedi ki...

Tebrikler!! Hiç tanımasam bile szi hamilelik haberleri beni çooook mutlu ediyor, Allah tamamına erdirsin, sağlıkla kavuştursun. Evgiler

mine dedi ki...

seyhancım tebrik ederim canım..saglıkla sıhhatle bebegine kavusursun inşallah arkadasım..cok sevindim..güzel haberlerini merakla bekliyorum..defne nilinde dogum gününü kutlarım...yorum yazamasamda blogumu güncelleyemesemde takipcinim..sevgilerimle cok öperim ..

Rüzgar'ın annesi dedi ki...

Ne güzel bir haber böyle, çok sevindim...

kuzunun annesi dedi ki...

Çok sevindim , yeniden o heyecanlar , ah ah ne güzel ..
En kısa zamanda toparlanmanı diliyorum.

Defne Nilin d.günü kutlu olsun bu arada

Seyhan dedi ki...

çooooook teşekkür ediyorum arkadaşlarım, iyiki varsınız.. Güzel dileklerinizle çok mutlu oldum...

Defne-prenseskuzu dedi ki...

Öncelikle, tebrikler, sağlıcakla kucağınıza almanız dileğiyle:)

Sonrasında Defnenil'in doğum günü kutlu olsun. Sağlıkla sıhhatle nice yaşlara..

Son olarak hastalıklar da hepimizden uzak olsun:)

Pınar ve Emir'in annesi dedi ki...

Seyhan tebrik ederim. Çok sevindm. Annelik duyguların bebek doğduktan sonra ikiye katlanacak ama herşey çok çok daha zevkli olacak.

Deniz dedi ki...

Aman Tanrım, ben bu haberi kaçırmışım,çooooook tebrikler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...