31 Ocak 2012 Salı

Kardeşimle potoğrafımızı çeksene anne :)


Kız çocuk candır..

Bulantılarımın başladığı ilk günlerdi.  Tuvalete koşmuştum tabi bizimki de peşimden. Beni öyle görmesin diye ''dışarı çık '' dedim. Canım kızım yatak odasına gitmiş şifonyerle yatağın arasına sinmiş, gözleri dolu dolu, bana bir şey oldu zannetmiş. Ağladı ağlayacak. Hemen babası kucağına aldı anlatmaya başladı, bu bebek çok yaramaz anneni kusturuyor diye ... Bir kaç gün içinde alıştı duruma. En sık kullandığı kelime ''Bebek annemi kusturma sakın''

Kendimi kötü hissettiğimde dinlenmeme izin veriyor. Odasından battaniye, dolaptan mandalina, naneli şeker taşıyor. Tüm getir götür işlerimi büyük bir görev aşkı ile yapıyor. Çocuk işçim benim...

Üstüne 20 gün boyunca ağır grip olduk.. Çok hasta olmasına rağmen yine çok uyumluydu.

Eve gelenlere bebeğin ultrason fotoğraflarını gösterip anlatıyor.'' Doktor amca annemin karnına bakıyor, sonra düğmeye basıyor potoğraf çıkıyor'' Tüm kontrollerimize geldi. Dolayısı ile başından beri hamile olduğumu biliyor.

Bebeği uyutacağını , oyuncakları paylaşacağını anlatıyor. Muhallebi yedirecekmiş, Kaydıraktan kayarken kucağına oturtacakmış.... epey planı var yani. Şimdilik çok istekli kıskançlık belirtisi yok. Oyuncaklarını getirip karnıma koyuyor biraz oynasın bebek diyor mesela :) Sonra kardeşimi sevicem deyip karnımı öpüyor :) En komiği, göbek deliğime parmağını sokup gıdı gıdı diyor gıdıklıyormuş:)

Bu sabahki bombamız: elinden düşürmediği  ultrason resimlerini göstererek ''kardeşimle potoğrafımızı çeksene anne''   Eminim yeri gelecek her çocuk gibi kardeşini kıskanacak ama şimdilik süperiz.....

21 yorum:

turkuaz kıyılar dedi ki...

Defnoş harika bir abla olacak belli...Potografinizi yesinler,cok guzel bir anı olmuş Seyhancim...

Ayla dedi ki...

Maşallah kıskanmaması çok güzel,inşallah hep böyle gider.Eminim kardeşine çok güzel bir abla olacak...Fotoğraf mı bence abla-kardeş çok güzel çıkmışlar...

nisankaraahmetoglu dedi ki...

Ayyy bayıldım bu lafa :) Maşallah hep böyle olsun, sana yardımcı, kardeşine arkadaş olsun :)

kuzunun annesi dedi ki...

Ablalığa hazırmış desene :))

Sevgi dedi ki...

canım benim.. eminim çok sevecek kardeşini.. çok güzel bir abla olacak..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

maşallah maşallah hiç bozulmasın hep böyle devam etsin :D

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

Köpürcük dedi ki...

Seyhan, çok sevindim sağlıklı bir hamilelik diliyorum ; )

a_y_s_e dedi ki...

oh my god seyhan! ben iyice takip edemez olduuum kimseleri...

cok tebrik ederim. Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin.

Seyhan dedi ki...

Güzel dilekleriniz için çok sağolun arkadaşlar sevgiler

Hülya dedi ki...

kendimi öylesine yakın hissettim ki size...bize de kardeş geliyor...ve heyecanlarımız aynı sanırım...bebeğiniz sağlıkla mutlulukla kolaylıkla gelsin İnşallah...

sirinanne dedi ki...

Ne tatlı bir abla olacak! Maşallah...

İlk çocugun kız olması da ayrı bir şans.

İkinciyi de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah...

Seyhan dedi ki...

Merhaba Hülya tebrik ederim sağlıkla kavuşalım ufaklıklara takipteyim sevgiler


Şirinanne çok teşekkürler ilk çocukların kız olması çok iyiymiş gerçektende ufakta olsa destek vermeye çalışıyor bana :)


Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...