21 Mart 2012 Çarşamba

Bugün...



  • Sabah uyandığımda karnımı okşayıp '' Anne bugün kardeşim ne kadar büyümüş, çıkacak mı? '' diye sordu. Şaka maka yolu yarıladık :)



  • Yakındaki kreş gezilerimiz devam ediyor. Şimdiye kadar üç kreş gezdik hangisini sevdin diye sorduğumda. Tırmanmalı olan diyor (Tırmanma duvarı olan bir kreş, açıkçası bende onu sevdim :) Bu arada oyun ablası ve kreş arasında gidip geliyorduk ama kreşe daha çok kaymaya başladık. Özellikle bir tanesinin fiziki şartları çok güzeldi aklımıza yattı. Kardeşi doğduktan sonraki hastalık durumlarında, Defnenil'in evde kalması gerektiğinde annane babaanneden destek alacağız artık. 



  • Kardeşe isim arıyoruz var mı fikriniz ??



  • Bizimki öğlen uykusunda, az önce kapı çaldı. iki küçük kız '' Buraya bir arkadaş taşınmış tanışmaya geldik'' Dediler. Uyuduğunu söyledim. Biz 32 numarada oturuyoruz uyanınca gelsin tanışalım '' diyede not bıraktılar... Benden çok komşusu olacağı kesin :) 

9 yorum:

Deniz dedi ki...

peki küçüğe kim bakacak?

Seyhan dedi ki...

ben bakıcam Deniz. Defneyede ben baktım ama kreşte sık sık hastalanınca evde kalması gerekecek o zaman ikisi bir arada bakmam zor olacak. O zamanlar için desteğeihtiyacım olacak

Adsız dedi ki...

Duru!

defneyle de uyumlu.cok severiz biz. kiz olsa belliydi ismi duru koyacaktik. oneri...

neresiymis o tirmanma duvarli yer cok merak ettim :) mail at mail atttt

operim.

ilkay b.

Adsız dedi ki...

ha bi de;kres dogru karar olmus (bence), hem okulu seven hem de hareketli bi cocuk defne, evde zor olurdu bence.

Seyhan dedi ki...

Duru benimde aklımda ama Ömer istemiyor...

kreşle ilgili detaylı mail attım.

bu arada Defnoşu evde tutmamın tek nedeni az hastalansın derdindeyiz. Yoksa evde oyun ablası onu kesmeyecek bende biliyorum ama bakalım inşallah bu sene kış çok hastalanmaz:( kreş olayı kesinleşti gibi...

MELTEM dedi ki...

herkes duru artık,duru olmasın seyhan,
kumsal ismine bayılıyorum şu sıra,
benim bir kızım olursada mercan koyacağımdır,
sevgiler,

Seyhan dedi ki...

duruyu eşim istemiyor zaten aramaya devam ediyoruz ama klasik bişey olacak herhalde elif , zeynep gibi...

Onur Kayıkcı dedi ki...

Defnenil'in bisikletinin aynısının kırmızısı da bende vardı :) Bu arada isim olarak Ela olabilir :)

Seyhan dedi ki...

Onur bizisme karar verdik. Basit modası geçmeyen bişey olsun dedik. Zeynep Lal olacak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...