15 Mart 2012 Perşembe

Ne yapsak ne etsek ?

Hala eksikler olsa da eve kısmen yerleştik. Defnenil çabuk benimsedi yeni odasını, gece uyanıp şaşırır ağlar falan sanıyordum ama onlar yeniliklere bizden daha açık sanırım hiç sorun çıkmadı. Sadece canı sıkıldığı zaman eski evimize gidelim, Nautiluse gidelim diye sayıklıyor :(

Taşınma sebebi ile Defnenil kreşinden ayrıldı. Mesafeden dolayı serviste uzun zamanlar geçirmesini istemedik. Burada eve yakın 3 tane kreş var önce onları değerlendirmek istedim. Ama kreşe başlar başlamaz yine hastalanacak onu da bildiğimizden görüşmeyi erteliyorum. Kardeş gelince hastalıklar ona da geçecek onuda biliyoruz. Ömer eve bir abla alalım 1 sene falan evde devam etsin diyor. Genç birini bulursak oyun ablası gibi bende sıcak bakıyorum açıkçası. Kreşe başladığımızdan beri Defnenil için olumlu çok gelişme oldu, kreş ona da bana da iyi geldi biliyoruz ama hastalıklar bezdirdi bizi. Tam oyun ablası fikrini okeyledik. Arayışa geçeceğiz. Bu sabah uyanır uyanmaz sanırım rüyasında gördü kreşteki arkadaşları anlatmaya başladı Ömer yollasak mı dedi.... yüzde yüz karar veremiyoruz. Sitede Defnenil'e yaşları yakın olan bir çok çocuk var henüz kaynaşamadık ama yakında ev ziyaretlerine başlarlar. Kreşin yerini tutmaz ama çocukta olacak çevresinde sadece oyun ablası ve ben değil ama yine de bi-le-mi-yo-ruz?????

3 yorum:

RÜYA'DA... dedi ki...

zor gerçekten,kreş çocuğun sosyalleşmesi,paylaşmayı öğrenmesi,beceresinin gelişmesi vs..yönlerinden çok iyi tabii. ama şu hastalık korkusundan ben de seneye Rüya tam gün mü gitsin haftada belli günler mi gitsin yoksa hiç mi gitmesin düşünüyorum :(( sanırım yaşayarak görecez.çok zor çok..

bahriye-krm dedi ki...

seyhan,bu güne kadar sırf hastalıklar yüzünden, kerem'i kreşten uzak tuttum...şu bir gerçek kreş=hastalık...gerçekten zor bir durum...çünkü defnenil tam oyun çağında...
bir süre oyun ablası fikrini deneyebilirsiniz...ileriki yaşlar da nasıl olsa gidecek okula...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

zor kararlar bunlar, hakkınızda hayırlısı...
o sevimli suratı öperim ama :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...