12 Nisan 2012 Perşembe

Bu sabah...


Bu sabah kreşe bırakırken ağlayarak yakama yapıştı ''Anne gitme beni bırakma'' Daha önce kreşe giderken ilk gün bile ağlamayan çocuğuma ne oldu. Yeni kreşi mi sevmedi, Öğretmeni, arkadaşlarını yoksa İçten içe kardeş kıskançlığımı, evde kalmak istiyormuş. Zorla da olsa ikna edip bıraktım. Öğlen almaya gittiğimde gayet mutluydu. Bak seni burada bırakmıyorum öğlen olunca almaya geliyorum dedim. ''Tamam'' dedi. Öğretmeni ile vedalaştı. Pedagogtan randevu talep ettim bakalım ne diyecek ....

Fotoğraflar kreş dönüşü şımarırken :)

2 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Kreşle konuş bir gün arkadaşlarıyla yaşadığı olumsuz bir olay etkilemiş olabilir, bizde genelde öyle oluyor. Yalnız ikinci yoldaymış hayırlı olsun, bu huysuzluk sadece dağın görünen yüzü, köklü karakter değişikliklerine hazır ol:))

Deniz dedi ki...

Ara ara oluyor öyle şeyler merak etme, onlar da bizler gibi değişken :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...