11 Nisan 2012 Çarşamba

Merhaba..




Merhaba Ben Zeynep Lal...


Ablam vesikalık çektirirde ben çektiremez miyim. Bugün Baha amcamı görmeye gittik. Hemen fotoğraf çektirmek için güzel bir poz verdim. Gelişimim güzelmiş ama ayni ablam gibi bir hafta geriden geliyormuşum yani bende minyon bir bebek olacağım. Kilom 420 gr olmuş. Hemen diyete başlamalıyım... İki hafta sonra şeker yüklememiz var. O tarihe kadar bol bol tatlı yemeye karar verdik. Vitamin ve demir hapına devam. Toplam 4 kilo almış annem. Doktorumuz 5,5 ay için gayet iyi dedi. Yürüyüş önerdi havalar düzelsin ablamı kreşe sepetleyip annemle yürüyüşe çıkacağız. Babam imalı imalı  evdeki koşu bandını ve sitenin spor salonunu söyledi ama biz pek tınlamadık... Havaların ısınmasını bekliyoruz :) Benden haberler böyle siz nasılsınız ?



9 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

İsmini sevsinler senin. Çok güzel bir seçim annesi

Seyhan dedi ki...

Sağol Hayat teyzesi :) Klasik modası geçmeyen bişey olsun dedik. Zeynep oldu :) Lal'de ikinci ismi malum bizim baba tarafı hep iki isimli adeti bozmadık...

MutluMasalPhotography - NiLaY dedi ki...

ay maşallah :) sağlıkls kucağınız almanız dileğiyle prensesinizi :)

Deniz dedi ki...

Senin adına heyecanlandım valla :)

RÜYADA dedi ki...

Zeynep bayıldığım isimdir,aynı zamanda Rüya'mın göbek adıdır..Lal zaten ayrı bir güzel..valla ben bile şu ultrason resminden çok heyecanlandım..sağlıkla kucağınıza alın bebişi :)

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar güzel dileklerinize ve ismimizi beğenmenize çok sevindim...

Sevgiler

elfeyp dedi ki...

Yaz biterken görücez yani güzel yüzünü, ismine bayıldım.. Sağlıklar..

Ozlem dedi ki...

Canimm, isme bayildim,Lal ismini oldum olasi cok severim, Zeynep zaten modasi gecmez bi isim:)ablasi gibi guzel bi kiz olacak simdiden belli:)

yorma kendini canim:)

Opuyorum cok...

Seyhan dedi ki...

Elif özlem çok sağolun sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...