10 Mayıs 2012 Perşembe

Bahçivan geldi ...


Defnenil kreşteyken biraz yürüyüş yapayım dedim. Malum yeni taşındık sayılır hem çevreyi tanıyayım diye uzunca bir yürüyüş yaptım. Dönüş yolunda çiçekçiden çiçek ve toprak aldım. Şöyle güller, sardunyalarla dolu saksılı, rengarenk balkonları gördükçe içim gidiyor ama onunla uğraşmakta emek istiyor. Benim bir çok ev bitkisini öldürmüşlüğüm var. Ömer sulamasa aklıma gelmez falan, allahtan Ömer seviyor birazda ona güvenerek aldım bunları..

Defnenil'i kreşten aldım eve geldik. Mutfakta çiçekleri görünce hemen dikmek istedi. Nedense balkon yerine mutfak masasında başladık işe pasaklımıyım neyim :) Bizimki toprakla oynamayı sever zaten elledi, ekti, dikti, suladı....Pencere önüne dizdik....  İsimde verdik, çiçekli olanın adı Defnenil,(Çünkü o uzunmuş yani ablaymış) fesleğenler Zeynep Lal ve anne oldu... eee baba nerde dedi. Baba almayı unutmuşum diye kızdı ... yarın birde baba alıp ekeceğiz


2 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

eli değmiş ya pek güzel olmuş ;)

Seyhan dedi ki...

Sağol Baharcım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...