24 Mayıs 2012 Perşembe

Bu aralar Defne Nil...


Kızım hızla büyüyor. Erkek fatma bu, hep kot giymek istiyor diye şikayet ettiğim çocuk gitti, yerine kokoş bir şey geldi. Sürekli prenses elbisesi dediği tüllü saten elbiselerden, eteklerden giymek istiyor. Saçını toplatıyor, ördürüyor, taratıyor, bir yığın kolye bilezik takıp kreşe öyle gitmek istiyor. Durup dururken banyodan makyaj çantasını kapıp ''anne hadi bunlardan sür'' diye bana getiriyor. ''Gezmeye giderken süslenirim şimdi evdeyiz gerek yok'' diyorum. ''O zaman bana parlak ruc sür'' diyor:) Bi parfümü var onu her yerine boca ediyor. saç baş.. Sonra bol bol krem sürüyor kendine bana.. Allahım, şahtı şahbaz oldu çocuk....

Sonra bir kıyafete takınca sürekli giymek istiyor fotoğraftaki armutlu tişortu ki kendisi ona bu adı vermiş. Küçülmüş diye ayırdığım kıyafetlerin arasından bulmuş. Sürekli  hava sıcak soğuk demeden onu giymek istiyor. Çocuğumun ebatları hep ayni olduğundan kilo almadığından 1,5 yaş kıyafetlerinin bile bazıları oluyor :) mesela bu tişort 1,5 yaş bu durumda pek kıyafet masrafı yapmıyoruz. Yatırımımızı süse takıya ve atkı karıncaya  harcıyoruz :)

Onun dışında kreşe alıştı sabah 8:30 da bırakıyorum normal şartlarda. Ama bizimki uyanır uyanmaz gitmek istiyor. Bu sabah 7:45 e kadar zor tuttum evde o derece yani. Sevinmelimiyim bu duruma :)

Kreşteki çocuklara da alıştı Bir Elif Naz ve bir Ece'miz var dilimizde dolanan ...

Ev ve cep telefonlarına kendisi bakıyor. Maazallah ondan önce açtıysam yırtıyor ortalığı kapatıp yeniden ara diyorum karşı tarafa. Yoksa susturmak mümkün olmuyor ...

Zeynep Lal gelmeden bende çok ağırlaşmadan 3 kişilik ailemizle tatile çıkalım dedik. Haziran 1 biz kaçıyoruz... Allahım planlar planlar üstüne, yeni bikini giyecek, kolluk takacak, yüzecek, kumdan kale yapacak, dondurma yiyecek bir sürü şey anlatıyor...

Sonra dilinde hep ''değişik bir yer'' diye bir cümle var. ''Baba bizi değişik bir yere götürsene...'' ''Anne hafta sonu değişik bi yere gidelim mi?'' Mesela bir kez bi parka gittiyse ayni yerden keyif almıyor. Farklı görmediği bir yere gitmek istiyor. Bu durumda sürekli yeni mekan arayışına giriyorum. Tabi bu her zaman olamıyor maalesef ...

En sevdiği yemek: Makarna pilav

En sevdiği kahraman: Pocoyo

En sevdiği kişi : Babası

En sevdiği oyuncak : Oyun hamuru

Sık sık yapmak istediği şey: Küvet doldurmaca :)

6 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ama şu gülüşe bak annesi çok tatlıııı. Malesef o kıyafet takıntısı inatlaşmalar hepimizdede var naparsın bizimkide asansör takıntılı illa düğmeye o basacak mazallah sen erken davranıp bastıysan asansörde birdaha birdaha inip çıkarsın neyse onlar hasta olmasınlar iyi olsunlarda artık bişey demiyoruz:)

Seyhan dedi ki...

aa unutmuşum ben onu evet evet asansör takıntısı bizde de var .. Birde asansördeki havalandırmaya basıyor burası kötü kokmuş diyor. İnerken kapatıyor. Takıntılı çocum :)

Deniz dedi ki...

küvet doldurmaca bizde de var.
Bi de saolsun okulumuzda bi Durumuz var, geçen gün okula gelinlik gibi bişeyle gelmiş galiba, duvak falan, o geldi, ben de öyle gidicem diye... Gidemedi tabii

Çattık

Seyhan dedi ki...

Evet Deniz bizim okuldada durup duruken pamuk prenses kostümü ile gelen çocuklar görüyorum. Hani parti falan yokken , e göre göre bizimkilerde istiyor tabi :(

Sevgi dedi ki...

:)) ee o bir kız.. kokoş olacak tabi.. eteğine bayıldım ayrıca belirtmek isterim..

Seyhan dedi ki...

bende kokoşluk olmayınca garip geliyor :) Eteğimiz c&a :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...