9 Mayıs 2012 Çarşamba

Gebelik Şekeri Diyetisyen İkinci Kontrolüm

Bugün sabah saatlerinde diyetisyen kontrolüm vardı. Verilen diyet listesine yüzde yüz uyamadım açıkçası, iştahım çok açıldı. Ama beyaz şekerli şeyleri kesip yemek olayını abartmayınca 12 gün sonraki kontrolümde hiç kilo almamış olmam doktorumu sevindirdi. Şekeri düzene sokmuşuz çünkü sokmasaymışız engellenemeyen bir kilo artışı olurmuş, bende kilo alımı bile olmayınca aynen devam dedi. Abartmadan yemeye devam çok mutluyum yupppiiii

Kendime not: 26+4  alınan kilo 5

6 yorum:

nilsmum dedi ki...

Canim diyetisyen kontrolunde olman cok guzel. Ben Nilde 20kg aldim. 2.yi yapacak olursam kesin hem diyetisyenE gitmeyi hem pilates Yapmayi planliyorum. İnsallah minnosun sagligi yerindedir. Defnenil de cok heyecanlidir:)

Seyhan dedi ki...

bende Defnenilde 22 kilo aldım desem sonra verene kadar canım çıktı:) Şimdi iyi gidiyorum bakalım kaldı 3 ay ne kadar alırım bilmem .. ama 22 olmaz herhalde :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Bak sana demedimmi dikkat edersen yediklerine hiçbir sıkıntı olmuyor denenmiş ve tescil edilmiştir tarafımdan:)

Seyhan dedi ki...

korktuğum gibi olmadı gerçektende çokta diyet yapamadım ama şekerli şeyleri kesince oldu bu iş :)

Sevgiler

Deniz dedi ki...

iyi haber; )

Seyhan dedi ki...

Evet Deniz çok iyi haber :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...