21 Haziran 2012 Perşembe

Bunalım halleri...

Bu biraz iç döküş yazısı olacak...

Defnenil her çocuk gibi sokakta olmaya bayılıyor. Park bahçe... Gün içinde 13'e kadar kreşte kreşten gelip uyuyor. Uyanınca ''anne park'' ''anne değişik bir yer'' demeye başlıyor. Havalar çok sıcak, ben ufaktan ağırlaştım, yoruluyorum, ayakta durmak zor geliyor.. Parka indirdiğim günlerde peşinden koşmak, anne salla, anne top oynayalım, anne bi gel... cümleleri arasında ben oturayım o oynasın moduna giremiyoruz ve sürekli ayakta oluyorum. Onun için baban götürür diyorum. Tabi babada yorgun gelince bizim park yalan oluyor.

Önceki gece Defnenil Ömer'in geliş saatinde kıyafetlerini giyip camda bekledi. ''Baba hadi gel'' diye diye geçirdi zamanı üzüldüm. Ömer'de yorgun geldi. Yemek falan yiyince çıkmak istemedi bizimki huysuzlandı ağlamaya başladı. O ağladıkça ortam gerildi. Dışarı çıkmak istedi. Ama ikimizde de hal yoktu. Neyse küvet doldurmaca yapalım dedik orta yolda buluştuk mutlu oldu parkı unuttu. Ama ben çok üzüldüm çaktırmadan  ağladım hatta. Zaten ağlak biriyim hamilelikte var..

Biz bu parklı havuzlu siteye kim için taşındık.. Defnenil için ..

Kardeş gelince etkilenmesin diye düzeni bozulmaması gereken kızımın daha ortada bebek yokken düzeni bozuldu. Hamile değilken ve eski evdeyken her gün park yada apartman bahçesine, olmadı en kötü Nautilus'e kaçar yine de bir şeyler yapardık. Şimdi faaliyetler hafta sonları ile sınırlı kaldı ...

Anaokulları temmuz 1 itibari ile yaz okuluna dönecek. Havuz, at binmeler falan .. belki biraz daha rahat ederiz. O da oyalanır eğlenir, memnun olur ..

Şimdiden ihmal ediyorum, Zeynep Lal gelince ne halt edicem ben??? Offff

9 yorum:

çiler dedi ki...

Allah size güç kuvvet versin diyorum , zor...ama geçecek , güzel gunler sızın olacak

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ikinciyi bekleyen annelerde hep aynı sorun... :(
beraber ağlayalım ;)

elfeyp dedi ki...

Şimdi ben ele alayım hemen durumu, sen canını sıkma hiç :)
Bu durum epey zor, bebek gelince ilk dönem daha da zorlaşacak. Kıyaslama yapmak ne kadar doğru bilmiyorum, sonuçta DefneNil daha büyük bi yaşta abla oldu ama, ilk günlerde sezaryan nedeniyle bikaç kez kucaklayamadığım Melek Güneş, birkaç hafta benden inanılmaz uzak durmuştu, ben tabii yıkılmıştım.
Sizde de hamileliğin sonunda, bebekle ilk günlerde farklı tepkiler, anlaşmazlıklar, sürtüşmeler vs olacak, olmak zorunda çünkü hepiniz için yeni bir düzen gelişiyor. DefneNil de buna zamanla ayak uyduracak.
Ama mesela biz de yasak birkaç kelime vardır. Bunlar; 'Aa, sen abla oldun!' veya 'Sen küçüksün,yapma öyle' vs Yani onların dışında gelişen durumları, kardeşlik gibi onların omuzlarına yükmüş gibi yansıtmadıkça herşey eskisinden güzel oluyor.
Bana sorarsan,siz DefneNil'e en güzel hediyeyi verdiniz, sonsuza kadar ayrılmayacağı bir kardeş, üstelik kız, daha da güzel, bir oyun arkadaşı, yıllar geçince bir sırdaş, arkadaş..
Sen de bigün onlar seni rahatsız etmeden oynarken, kitap okuduğunda bu günleri anarsın, benim gibi :)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Seyhancım bunlar çok normal sen sıkma canını ve sadece seneye bu zamanlar ikisiyle birlikte parkta çooook vakit geçireceğini düşün ;)

Seyhan dedi ki...

Çiler sağol inşallah 1 sene sonra bu halime gülerim :)

Ah Bahar ah anladın sen beni ...

Elif çok sağol yorumun ilaç gibi geldi valla iyiki yazdın

Füsuncum 1 sene diyorsun hadi bakalım inşallah ...


sevgiler

turkuaz kıyılar dedi ki...

Kıyamam arkadaşım ya sana...gözlerimi doldurdun...
Defne için en güzelini yaptınız siz, tabii ki kendiniz içinde,Allah sağlık versin, ikiyken üç oldunuz, üçken dört olacaksınız, mutluluğunuz kat kat artacak inşallah...

Seyhan dedi ki...

sağol Özlemcim hafta sonu bol plan yaptık DEfne mutlu biz mutlu geçti gitti :) öperim çok görüşürüz...

Durucayaşamak dedi ki...

gerçekten hiç kolay değil sanırım ben bir çocuğun hızına bile yetişmekte zorlanıyorum ikinci bebek daha da yorucu olacak ama eminim Allah bir kolayını verir sana mutlaka.çocuklar değişen şartlara biz büyüklerden daha kolay alışıyorlar bence hiç endişelenme ve şimdiden karşılacağın zorlukları düşünme çünkü o an geldiğinde bunu yeterince düşüneceksin şimdiden üzülmenin ne anlamı var ki.Ne güzel iki kız annesi olacaksın herkese nasip olmaz.sevgiler

Seyhan dedi ki...

durucayaşamak sağol anlık üzüntüler oluyor ama dediğin gibi çocuklar kolay alışıyor. Okuduğum kaynaklara göre evde bebeğin varlığına alışması 6 ayı buluyormuş. Yani ilk altı ay zor olacak herhalde sonra daha rahat edeceğiz inşallah :) Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...