19 Haziran 2012 Salı

An'ı ölümsüzleştirmek.....


An'ı ölümsüzleştirmek ...

Şu bloga yazdığım eski yazılara bakıp, fotoğrafları gördükçe çok mutlu oluyorum.. İyi ki yazmışım.. Yoksa ister istemez unutulacaktı.....Tek pişmanlığım Defnenil için hamilelik ve doğum çekimi yaptırmamış olmamdı.... Defnenil'de kaçırdığım fırsatı Zeynep Lal'de kaçırmak istemedim. yoksa üçüncüyü yapmak şart olacaktı :)

Sevgili Esra fotoğrafçılığa gönül vermiş henüz yolun başında... güzel bakan, güzel gören ve güzel çeken arkadaşım..

Cumartesi buluştuk.. Hoş sohbetler ettik.. Nasıl yapsak nasıl çeksek derken, sonuçta benim favorilerim bu kareler ve daha fazlası çıktı... gözüne sağlık Esracım yolun açık olsun.....

Esra'ya ulaşmak için esrazeytin@hotmail.com
Facebook sayfası için Tık ...









17 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

seyhan'cım en güzelini yapmışsınız...benim de iç geçirdiğim bir konudur bu fotoğraflar...kerem'de acemiliğime geldi sanırım ya da bu kadar yaygın değildi bu iş...ne yazıkki böylesine güzel fotoğraflarımız yok :(
sadece bunları değil,facebooktakileri de inceledim...çok başarılı...

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Harika pozlar bunlar hele hele Defne Nil'in göbüşünü öptüğü fotoyu çerçeveletip salom duvarını kaplayabilirsin, olağanüstü!!!

berfin dedi ki...

Harika olmuş bayıldım:)ahh darısı yanyana fotolarınızı çekmeye...

Rüzgar ve annesi dedi ki...

Cook guzel olmuslar. Ozellikle ilk ve ikinci fotografa bayildim.

Rüzgar ve annesi dedi ki...

Cook guzel olmuslar. Ozellikle ilk ve ikinci fotografa bayildim.

Seyhan dedi ki...

Bahriye beğenmene sevindim ..

Defnenil zamanında da pek yaygın değildi böyle anlamlı bir anı olacağını düşünmedim o telaştan açıkçası sonra çevredekileri görüp üzüldüm o ayrı bakalım sorun çıkmazsa zeyneplal'de doğum fotoğrafıda olacak inşallah .. sevgiler

Seyhan dedi ki...

Salon duvarı kaplamak ayni fikirdeyim bende çok sevdim o kareyi sevgiler

Seyhan dedi ki...

Berfin beğenmene sevindim aminnnnn

sevgiler

Seyhan dedi ki...

Rüzgarın annesi ilk poz defnenil'in poz vermek istememesi ile ortaya çıktı şımardı ve doğal bir kare oluştu daha güzel oldu. 2. Pozu ben özel olarak çektirmek istedim pinterestte görüp beğendiğim karelerden bir ..

sevgiler

Burcu dedi ki...

Çok güzel hepsi de.. Ellerine sağlık Esra'nın...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok çok güzel olmuşlar :D
özendim bende istiyorummmm ;)

Seyhan dedi ki...

Burcucum çok sağol...

Bahar sen daha güzellerini çekersin, çektirirsin arkadaşım ... sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

harikalar

Seyhan dedi ki...

sağol Hayatcım ..sevgiler

elfeyp dedi ki...

Eee, bizim zamanımızda yoktu çok böyle şeyler, 3.yü mü düşünsem acaba ?! :P

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Valla Seyhancım bayıldım, hepsi çok güzel en güzeli de Zeynep Lal çok şanslı bir bebek :)

Seyhan dedi ki...

Elf neden olmasın :)

Füsunc sağol canım umarım zeynep Lal'de memnun kalır ailesinden :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...