13 Haziran 2012 Çarşamba

Tribord Sandalet

Geçen sene Defnenil'in için Nike sandalet almıştık. Günlük hayatta çokta memnun kaldık aslında. Sadece ıslandığında kuruması sorun oluyordu ... Farklı bir şey bulamazsam yine onu almayı düşünüyordum. Ama Tribord sandaletleri görünce bizim kızda beğenince bu yaz sandalet sorunumuz çözülmüş oldu. Defnenil çok rahat etti. Ayağını vurma, acıtma sorunu yaşamadık. çok yumuşak ve çok çok hafif. Tatilde kullandık, ama günlük hayatta da kullanmayı düşünüyorum. Renk seçenekleri var mavi, mor, pembe... Fiyatı nıke'ın yarısı .. Nereden alırım dersen  bi Tık.....


3 yorum:

yeliz dedi ki...

çok beğendim seyhancım hatta bayıldım:) biz nike aldık ama dediğin gibi yedek ayakkabı şart zor kuruyor çünkü, belki deniz için bundan alabilirim
iyi tatiller bu arada ve defen nilin resmine hayran oldum bence çok başarılı:)

kuzunun annesi dedi ki...

cok güzelmiş

Seyhan dedi ki...

biz çok memnunuz kesinlikle tavsiye ediyorum ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...