5 Temmuz 2012 Perşembe

35 bitti kaldı 35

Yandaki sayaçta bugün. 35. haftada olduğum ve 35 gün kaldığı yazıyor... Aman çok az kalmış panik panik :)

Bir kaç gündür Zeynep Lal'in kıyafetlerini ayıklıyorum. Ablasından miras kalanları düzenledim. Aman ne çok şey çıktı, ayıkla ayıkla bitmedi. Kullanacaklarımı ve aya uygun olanları ayırdım. Malum biri kış, biri yaz bebeği mevsim farkı var ... Fazla, mevsimi uymayan, ama kullanılabilir olanlar İbbkkm ye gitti. Kullanılabilir tüm eşyalarınızı evinizden gelip alıyorlar. Benim gibi çevrenizde verecek birini bulamıyorsanız İstanbul için bu imkanı kullanabilirsiniz. Oyuncak, eşya , kıyafet ... yeter ki kullanılabilir olsun...

Geçenlerde çocuk kıyafetleri satan mağazalarından birindeyiz. Defnenil minik bodyler bulmuş kapmış getirmiş. Anne bunu kardeşime alalım mı dedi. Aldık. Bir iki eksik daha aldık..  Onun dışında  tecrübeli anne olarak öyle şunu da alalım bunu da yapmadım. Defnenil hiç biberon kullanmadı mesela, dolayısı ile starilazatör, aynı şekilde emzik, süt sağma makinesi, Dönence, bunlar hep alıp elimizde patlayan ürünlerdi. İhtiyaç halinde her şey alınır ...

Abladan kalan puset, ana kucağı, beşik ortaya çıktı ..

Kıyafetler yıkanacak ütülenecek ama daha erken diyorum. 1 ay var tozlanır 37 den sonra başlamalı o işe ...

Ve hastane çantası yapılacak . Hastanemiz her şeyi veriyor aslında ama kendim için pijama, hastane çıkışı vs koymam lazım..

Bebek şekerlerimiz hazır

Ve çok masum, benim için çok anlamlı bir kapı süsümüz var.. İki kızım bir arada....

12 yorum:

Süreyya dedi ki...

Ne güzel olmuş :) İkinci çocuk için ne kadar zaman var da desem içim de gitmiyor değil hani :)) Allah sağlıklı çocuk versin evet,ama hele bir de ikincinin de kız olacağını bilsem hiç durmam :))

bahriye-krm dedi ki...

seyhan'cım ne güzel bir dönemdesin...hem bir an önce sona yaklaşmak istersin,hem de biraz daha yavaş geçsin istersin :))
herşey gönlünce olsun...

Seyhan dedi ki...

Süreyya kız çocuk candır .. kız kardeşte öyle sende iyi biliyorsun kardeşin hakkında yazdıklarını okudum.. Ne şanslısınız umarım zamanı geldiğinde gönlünden geçen olur .. Sevgiler


Bahriyecim aynen dediğin gibi valla gelsin artık nasıl olacak kime benzeyecek diyorum .. Sonrada azıcık daha dinleneyim sonra pişman olucam diyorum çelişkiler dünyası :)

Sevgiler

Rüzgar ve annesi dedi ki...

İbbkkm çok yararlı bir bilgi oldu benim için. Teşekkürler. Ne yapacağımı bilemediğim kıyafetler artık yerini bulacak. Kapı süsünüz de çok ciciymiş. Galiba artık uyku uyku uyku depolamak gerek ha? Merakla bekliyoruz miniğin gelişini. Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Rüzgarın annesi:) İbbkkm işine yararsa ne mutlu ben epey uzun zamandır. kullanmadığım şeyleri veriyorum. Birilerinin işine yarayacağını bilmek mutlu ediyor. Uyku uyku evet sıcaklardan pek rahat uyuyamasamda deniyorum. Ama bu meret depolanmıyorki:)

Sevgiler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Seyhancim Nisanda bugun bir kitabini ve bir oyuncaginin Defnenin kardesine vericem diye ayirdi, ustelik hic boyle bir konusma yapmamamiza ragmen kendiliginden bunu dusunmesi beni cok duygulandirdi...

Seyhan dedi ki...

Tipik balık burcu duygusal kızım benim .sağolsun ...

turkuaz kıyılar dedi ki...

Ahh Seyhanım ya...Sen Defne'nin beşiği, ana kucağı diye yazıyorsun, benim okurken gözlerim doluyor.

Biz çocuklar için oyun grubu yapıyoruz falan derken ilk annelik deneyimlerimizi, heyecanlarımızı, endişelerimizi, mutluluklarımızı paylaştık aslında. Şimdi sen ikinci kez anneliği tadacaksın arkadaşım ve ben seni okurken çok duygulanıyorum inan...
Az kaldı hakikaten, Zeynep Lal sağlıkla, mutlulukla aramıza katılacak inşallah annesi...

Seyhan dedi ki...

Özlemcim aynen bende senin gibi düşünüyorum. İlk annelik acemiliğimiz, heyecanlarımız hep beraber yaşadık. Onun içi benim adıma çok önemlisiniz Zeynep2ide beraber büyütelim ist,yorum. ve en kısa sürede Zeynep'e arkadaş istiyoruz.. Senden ve Füsundan ..

Sena Çeyiz dedi ki...

Benimde iki kızım var. "kız evlat öz evlat" şekerim, atalar biliyor. :) Zeynepler de çok babasının kızı olur derler. :)
Ayrıca çok güzel yazı ben İzmit'teyim burada da benzeri çalışmalar var ama ben okul aile birliğine veriyorum onlar buluyorlar. Başka şehirlerde oturanlar için alternatif olabilir.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

heyyy buradasın dimi, doğuma gitmedin dimi :)
kapı süsün çok anlamlı, iki kız bir arada çok şirin :D

Seyhan dedi ki...

Merhaba Sena Çeyiz .. Defnenil'de çok babacı yandık desene .. Sevgiler

Baharcım daha doğurmadım .. Sadece sıcaklardan bilgisayar karşısında çok takılamıyorum. arada cepten bakıp geçiyorum ..Son hazırlıklar işte ...

sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...