31 Temmuz 2012 Salı

ordan burdan ...

Doğum öncesi son kontrollerde yapıldı. Sonuçlar çıktı negatif bir durum yok beklemeye devam. 

Aklı olan hamileliğini yaz gününe getirmez arkadaş. Bu ne sıcak, günde 5-6 kere soğuk duş alıyorum. neredeyse kurumadan yeniden giricem o derece. Evden dışarı çıkmıyorum. Sadece akşamları işimiz olursa. Geceleri uyku namına bir şey yok. Sabaha karşı sızarsam ne mutlu.. Evde oda oda geziyorum doğru yeri ve pozisyonu bulmak için :) Bu gece yağmur yağdıya ne sevindim anlatamam.. Doğurayım artık modundayım. Ama kızımız gayet keyifli.. Gününü bekleyecek sanırım...

Zeynep Lal'in tüm hazırlıkları tamam, hatta bebek bezi bile stokladık... 

Bu arada Temmuz 11 itibari ile Defnenil'i evde .. Fiziki şartlarını çok beğenerek verdiğim kreşinde, o kadar çok iletişim sorunu yaşadık ki dayanamadık artık sonunda aldık kaydını. Evde ve mutlu ..Eylül ayında yeni okuluna başlayacak. Umarım memnun kalırız bu dönemde evde benimle ve kardeşi ile vakit geçirecek.. 

Bu dönemde yanımızda yardımcı abla çalıştıralım istedik ama bulmak ne zormuş, hala arıyoruz. Görüşmelere devam ediyoruz...Doğuma kadar bulacak mıyız bilemiyorum. Bulamazsak annane , babaanne desteği gerekecek..Eylülden sonra Defnenil kreşe tam gün gidecek, belki o dönemde daha rahat ederim ama yine de geçiş dönemimde destek şart ...


5 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ses çıkmayınca doğuma gittin sandım :)
uyku yok hamilelere :D bende geceleri her yatağı koltuğu geziyorum sonunda sıcaktan sızıyorum :(

Burcu dedi ki...

Hayırlısıyla doğuma git gel güzel haberlerini ver e mi... Dualarım seninle...

Seyhan dedi ki...

Baharcım bu kızda ablası gibi dakik olacak anırım henüz bir hareket yok:)

yaz hamilelerinin kaderi sanırım sıcaklarla mücadeler kolay gelsin seviler

Burcucum çok sağol ...

Deniz dedi ki...

Seyhancım,unibul sitesinde üniversiteli ablalar var, ben oradan buldum. Hem de çocuk gelişim okuyor...

Tavsiye ederim

hayat paylaştıkça dedi ki...

Allah sabır ve kolaylıklar versin umarım en yakın zamanda gönlüne göre bir bakıcı bulursun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...