13 Ağustos 2012 Pazartesi

Boy sırası....


Benimkiler sıra sıra dizilmiş :)

Pazar günü ilk banyomuzu yaptık, Ablası yardım etti. Şampuanını kullanmamıza izin verdi.. Ağlayan kardeşine ''Zeynepcim şampuan gözünü yakmaz korkma korkma'' diye moral verdi..

Her alt değiştirmede yardımcı olmak istiyor. Alt açmayı sermek, göbek bakım malzemeleri, kremlerini yanyana dizmeyi görev edindi. Sonra ''anne hazır'' diye haber veriyor, çok matrak...

Şimdilik cuk cuk emmek, bol bol kaka çiş yapmak asli görevi. Tabi birde öğlen ve gece tutan gaz sancıları var.. Ama çooook tatlı, bebek kokusunu özlemişim, ohhh miiiiissssss ....

12 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

O kadar özendimki bu fotoya.. keşke dedim, keşke..

çok tatlı bebişler maşallah, insanın defne nil gibi tatlı bi yardımcısı olursa herşey daha kolay olur heralde :)) sevgiler..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ağlayabilir miyim :DDD

Dilek dedi ki...

maşallah iki kızınıza da, yakında benimkiler gibi arkadaş olacaklar:)

çiler dedi ki...

İkinci bebek duygusu nasıl oluyor gerçekten merak ettim şimdi , özendim.Minicik,misler gibi kokar o şimdi .Bol sütlü,gazsız günler diliyorum

Gul dedi ki...

tebrik ederim.hem 2.bebeğiniz için hemde defne nili pozitif olarak adapte edebildiğiniz için.şanslısınız.harika bi fotoğraf

Ayça dedi ki...

hayırlı olsun okadar sevindim ki anlatamam Allah hayırlı uzun ömürler versin evlatlarına :)

yeliz dedi ki...

Seyhancım, cenazemize denk gelmiş, ben atlamışım. kusura bakma.
Sağlıklı huzurlu bir ömür dilerim Zeynep Lal'e, sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

oy oy oy

Seyhan dedi ki...

Dilek darısı başına o zaman :)

Baharcım ağla ağla hamilelere herşeye ağlamak serbest :)

Dilek inşallah diyorum bizde o günleri göreceğiz..

Çiler çok teşekkürler

Gül Defnenil gerçektende beklediğimden daha pozitif umarım değişmez

Ayçacım çok sağol..

Yelizcim sorun değil benimde cenazeden haberim olmadı başınız sağolsun ...

Hayatcım öpüyorum seni :)

Sevgiler

nymphea dedi ki...

Ne zamandir ugramiyordum bloglara, yeni gordum, gozunuz aydin, cok sevindim. Hosgelmis minik prenses;-) Cok guzel bir foto, Allah bagislasin;-)

Sevgiler.

turkuaz kıyılar dedi ki...

Bayıldımmm...
Maşallah diyorum arkadaşım, Allah nazarlardan saklasın...

Seyhan dedi ki...

nymphea çok teşekkürler

Özlemcim canım çok sağol..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...