31 Ağustos 2012 Cuma

Efendim Zeynepçim bişey mi dedin..?


Hani bazı çocukların hayali arkadaşları olur. Onlarla konuşur, oynar, hayatlarının bir parçası haline getirirler.. Bazen suç işler, suçu hayali arkadaşa atar....

Bizim kız, büyük olan :) kardeşiyle konuşuyor. Konuşsun ne var bunda di mi? Ama kardeşi de onunla konuşuyormuş. Hamileyken göbeğimle konuşurdu. Biz de göbek adına cevaplar verirdik.. Şimdi Zeynep Lal'e konuşuyor ve kendi kendine cevaplar veriyor.. Cümle hep şöyle başlıyor... ''Efendim Zeynepçim bişey mi dedin :)''


D: Efendim Zeynepçim bir şey mi dedin?
D: Haaa Kurbağa Kermitli filme mi gitmek istiyorsun..
(Dönüp bize) Anne Zeynep kermit'in filmine gitmek istiyormuş...

D: Anne müzik açarmısın Zeynep parti yapmak, dans etmek istiyormuş...

D: Anne akşama babam bizi değişik bir yere götürebilir mi?
A: Bilmem sorarız yorgun değilse gidersiniz..
D: Ama Zeynep'te gelmek istiyor..Çok sıkılmış :)
A: Tamam bakarız ...

D:  Efendim Zeynepçim bişey mi dedin?
D: Anne Zeynep consers (cornflakes) yemek istiyormuş..
A: Ama onun dişleri yok daha küçük yiyemez..
D: O zaman ben yiyeyim de nasıl yenir göstereyim tamam mı Zeynepçim..
D: Tamam dedi anne ....


Durup dururken gülerek odasından gelir ...
Tamam Zeynepçim öperim tabiki ...kardeşinin elini, ayağını, kafasını öper ve hiç bişey olmamış gibi odasına geri gider...

Cin anne olarak bu durumdan yararlanmıyor değilim. Yemek yerken bin dereden su getiren Defnenil 'e Ablası Zeynep diyor ki : ''Hadi abla yarış yapalım kim önce yemeğini bitirecek dedi ''diyorum...Bizimki bir gaza geliyor.. hızlanıyor, arada Zeynep bak ablan ağzını kocaman açtı, Dinozor kadar büyük, sen böyle hızlı yiyemezsin.. diye ara gaz verince.. bizimki 3-4 kaşık fazla yemiş oluyor... Hiç yoktan iyidir ....


Hal böyle daha aklıma gelmeyen bilumum diyalog var.. istek ve arzularını kardeşi ile beraber istiyormuşlar gibi yapıyor.. İlerde yaptığı suçları kardeşine atma potansiyeli yüksek sanırım :)



2 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Defne işi çözmüş :) Ama bunu artıya çevirmek güzel Seyhancım valla şimdiden Zeynepte büyümüş gibi geliyor bana :)

Seyhan dedi ki...

cin bu kızlar çözdü gerçektende... Zeynep büyüdü biraz kilo aldı eli yüzü şişti. o ilk sıska hali kalmadı :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...