18 Ağustos 2012 Cumartesi

İki Çocuklu Anne Notları 1

Hastane odasındayız. Defnenil babaannesi ile eve uyumaya yollanmış. Fakat uyumamış annemi ve babamı isterim diye ağlamış. Ömer eve gidip uyutup gelsin mi diye düşünüyoruz. Durum kötüleşirse haber verecekler, evde babayla uyutma planını uygulamaya koyacağız.  Diğer yandan Zeynep Lal odada emiyor ama uyumuyor, çığlık çığlığa olmasa da sürekli bir mıkırdanma hali huzursuzluk durumu.. Ben çok güzel bir doğum yapmışım, ağrım sancım yok ama yorgunluk var sonuçta .. Ömer'e döndüm yeniden başlıyoruz hazır mısın dedim... Hazırım dedi.


Evet Hazırmışız gerçekten de ...


On günde her şey anlaşılmaz ama, biz daha ılımlı, daha tahammüllü, daha tecrübeli, daha dayanıklıyız... Hakkını yemeyeyim Zeynep Lal'de Defnenil'e göre daha uysal, daha sessiz, daha güzel emen bir bebek... Her iki pozitif burum birleşince biz bu on günü çok rahat atlattık. Darısı diğer günlere.....

Defnenil'e gelince hamileliğimin başından beri kardeşi hakkında pozitif yönlendirmeye çalıştık. O da çok iyi tepkiler verdi. Şuan kardeşi ile arası çok iyi, sürekli bir sevgi patlaması yaşıyor, öpmek koklamak, altını almaya yardım etmek, kıyafetlerini seçmek, banyo yaparken yardım etmek... Aklınıza ne gelirse..

Dün mesela hastanede kontrolü vardı ufaklığın. Defnenil'i babaannesine bırakalım. hastanede sıkılır dedik ama gelmek istedi.Çok ısrar edince dayanamadık aldık. Hastanede sıkıldı ama bize hiç sorun çıkarmadı, Çünkü biliyordu ki kardeşinin kontrolü var ve beklememiz gerekiyor.. Sabırla bekledi bekledi...Anne baba şaşırdı şaşırdı....

Hayat güzel geçiyor, biraz uykusuzluk sadece... onun dışında artık mis kokan bir değil, iki kuzu var bu evde... kokla kokla bitmez....

3 yorum:

Ozge Kopuz dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
Çok başarılı bir blog olmuş.
Benimkinede beklerim.
http://komirra.blogspot.com/

Seyhan dedi ki...

Hoşgeldin Özge, beğenmene sevindim teşekkürler ..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

maşallah... hatta bin maşallah :)
abla tanımasa da beni çok çok öptüğümü söyle :D ikincide heyecandan çok beni bir numaralar ne yapacak heyecanı sardı

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...