8 Eylül 2012 Cumartesi

1 Aylık Olduk Bile ...



İkinci bebekler daha kolay büyüyor derlerdi pek inanmazdım. Denedim test ettim onaylıyorum. İkinci bebekler göz açıp kapayana kadar büyüyor . 1.Ayı bitirdik bile .. Defnenil'de zaman daha yavaş akmıştı. Ömer bile onayladı ne ara bir aylık oldu diye ...Defnenil'in ilk ay yazılarına bakıyorumda hep şikayet hep şikayet ..uykusuzluk, gaz, ağlama, hakkında bilumum yazı yazmışım.. Şimdi de aynilerini yaşıyoruz. Ama tecrübeli olmak işleri kolaylaştırıyor.. Stresi azaltıyor .. Daha kolay geçiyor .. İnşallah hep böyle olur ...

Bugün doktor kontrolümüz vardı Kilo 3725 Boy: 51 cm Baş çevresi 37 cm olmuş...Hepatit B ikinci doz aşısı oldu. Kalça ultrasonu çekildi sorun yok..Maşallah ..

Yüzünde küçük sivilceler çıktı. Sütten geçen yüksek yağdan, fazla öpmekten ve anneden gelen hormonlardan olabilirmiş. Kendi kendine geçecek. Daha az öpülecek :( İşte bu zor Defnenil bir yandan ben bir yandan durup durup öpüyoruz :)

Gaz için Laktoz damla, ve Nurse Harvey's DAC Multi Vitamin Damlaya başladık.. Gaz için kimyon çayı verilebilirmiş ....

Nice aylara, yıllara minik kuşum.. Seviyorum Seni ...

11 yorum:

Ege'nin annesi! :) dedi ki...

Nasil ozledim minik bebek kokusunu ben.. :) nice aylara, hep birlikte guzel yillara diyelim biz de buradan o zaman! :)

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

minik gözlerine bakınca bizim 1. aysonu doktor kontrolümüzü hatırladım da Allahım ne kadar çabuk geçiyor günler...
sağlıkla büyüsün inşallah Zeynep Lal :)

lena ile başbaşa... dedi ki...

Ama çokk tatlı görünüyor,fotoğraftan,allah nazardan korusun,sevgiler....

lena ile başbaşa... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Maşallah yaa teyzesi onu bu ara ihmal etti ama ablası Nisan kreşe başlasın hemen gelicek yanına

MeLc dedi ki...

maşallah kuzuya yüzündekiler için mustelanın kremini öneririm,bizimde sıcaklarda siğiller olmuştu ve iyi geldi gerçi doktora götürmüşsünüz ama aklınızda olsun.gerçi sivilce diyorsunuz ama yinede söylemek istedim.sevgiler...

MELTEM dedi ki...

maşallah ya dudaklara bayılıyorum,
ne sana ne babasına ne ablasına benzetemedim kime benziyor bu fıstık:))

çiler dedi ki...

amannın maşallah dün gibi , geleceği günü sayıyordunuz,
nice aylaraaa , yıllaraaa

Seyhan dedi ki...

Egenin annesi koklamaya beklerim o zaman .. sevgiler

Duygu gerçektende zaman çabuk geçiyor hele Defnenil'e bakıp ardından Zeyneplal'i görünce daha net anlaşılıyor ..Sevgiler

Lena ile başbaşa çok teşekkürler

Füsun teyzesi biz her zaman bekleriz ..

Melc vallahi ilaç vermedi kendinden geçecekmiş ilk ay bebek kilo alabilsin diye vücut sütü çok yağlı yapıyormuş bazı bebeklerde bu tip sivilcelenme oluyormuş bişey kullanayacağız ama yinede çok teşekkürler

Meltemcim vallahi biraz ablasının bebekliğine benziyor ama çokta değil bilemedik şahsına özel bir tip :)

Çiler haklısın vallahi doğdu doğacak derken 1 aylık oldu bile

sevgiler

Dilek dedi ki...

nice güzel aylara yaşlara.. ikinciler gerçekten daha hızlı büyüyorlar...

Seyhan dedi ki...

Dilekçim tecrübeyle sabit diyorsun yani:) teşekkürler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...