24 Eylül 2012 Pazartesi

Bir anne başka ne ister...

Bugün okuldan gelen Defnenil içeri girer girmez kardeşimi çok özledim dedi. Hemen ellerini yıkayıp kardeşini sevmeye geldi. Zeynepçim çok tatlısın, çok güzelsin, seni çok özledim diye diye sevdi.. Sonra bana dönüp Annecim iyi ki kardeşimi doyurmuşsun (doğurmuşsun), iyi ki beni de doyurmuşsun çok teşekkür ederim sana dedi.... gelip kucağıma oturdu ve yanağımdan öptü...

Canım kızım ilk göz ağrım sen nasıl bir şeysin... Ne büyük bir kalbin var, Beni nasıl mutlu ettin bilemezsin...



12 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Çok güzel bir foto, annesinin ilk göz ağrısı pek güzel söylemiş, Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ikisini de:)

Adanın Annesi dedi ki...

Evet iyiki bu iki dünyalar güzeli fıstıkları doyurmuşsun :) Maşallah size.

MeLc dedi ki...

maşallah ona ayrıca inanılmaz güzel bir kare bayıldım...

abide berkman dedi ki...

Çok güzel bir foto :) Kardeşini kıskanmaması çok güzel :)

yeliz dedi ki...

ne güzel bir kare... içim eridi, ne mutlu size:)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Fotograf cok guzel, Zeyneple Defne daha da guzel masallah 3nuze nazar degmesin.

Seyhan dedi ki...

Sağolun arkadaşlar vallahi nazar değmesin kızıma çok şanslıyız kardeşi kabullenmesi çok kolay oldu dünden hazırmış meğer. Fotoğrafta doğum çekiminden eşimin favori pozu .. Zeynep lal odaya gelmiş ilk kez emiyor.. Ablası çok mutlu bıcır bıcır anlatıyor. Zeynep bak meme sütü iç kardeşim :)

Gul dedi ki...

nazar değmesinnn

Gul dedi ki...

nazar değmesinnn

Seyhan dedi ki...

sağol gül

elif dedi ki...

Çok güzel ya,bayıldım. Fotoya da eve geliş şekline de. Umarım bir kaç ay sonra bizde de işler böyle olur..

Seyhan dedi ki...

Elif çok az kalmış ya 36. hafta süper .. hadi bakalım ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...