11 Eylül 2012 Salı

İki Arada


Bazı geceler..

Zeynep Lal çok huysuzlandığında, zor uyuduğunda, sakinleşip uyutmayı başarınca onu yatağa koyup, soluğu Defnenil'in yanında alıyorum.

Onun terli kafasını koklayıp huzur buluyorum, bende sakinleşiyorum.. Biri kucağındayken yan odada uyuyan diğerini özlemek. Diğerinin yanında, yatağa eğri böğrü yatıp her yanın tutulmuş olarak uyurken, birden uyanıp ufaklığa bakmaya gitmek... Annelik iki arada kalmak... Acilen ayni yatakta yatmaya başlamaları lazım :)

10 yorum:

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

Birde beni düşünün ikizlerim var ve etrafta 10kisi de olsa her ikisi de beni istiyor .hissettiklerinizi çok iyi anlıyorum

Seyhan dedi ki...

Ay Duygu haklısın vallahi.. bizim abla büyükte laf anlıyor dinliyor. Şimdi kardeşine bakmam lazım deyince kabul ediyor .. İkiz anneleri gözümde ulu şahsiyetlerdir söylemiştim...

turkuaz kıyılar dedi ki...

Canım kıyamam sana, birkaç cümlenle gözlerimi dolduruyorsun Seyhancım...
Arkadaşlarımdan biri şöyle der; "tek çocuk hiç çocuk, iki tane olsun da bir de o zaman gör" ama yorgunluğu, duygusal anlamda zorlukları olsa da mutluluğuda eminim bir o kadar fazladır...
öpüyorum canım...

turkuaz kıyılar dedi ki...

Canım kıyamam sana, birkaç cümlenle gözlerimi dolduruyorsun Seyhancım...
Arkadaşlarımdan biri şöyle der; "tek çocuk hiç çocuk, iki tane olsun da bir de o zaman gör" ama yorgunluğu, duygusal anlamda zorlukları olsa da mutluluğuda eminim bir o kadar fazladır...
öpüyorum canım...

turkuaz kıyılar dedi ki...

Canım kıyamam sana, birkaç cümlenle gözlerimi dolduruyorsun Seyhancım...
Arkadaşlarımdan biri şöyle der; "tek çocuk hiç çocuk, iki tane olsun da bir de o zaman gör" ama yorgunluğu, duygusal anlamda zorlukları olsa da mutluluğuda eminim bir o kadar fazladır...
öpüyorum canım...

Ege'nin annesi! :) dedi ki...

Ama bu ne guzel bir arada kalistir boyle..

Seyhan Kaya dedi ki...

çok hoş :) ikisini de Allah bağışlasın çok tatlılar maşallah. uykudayken nasıl bir huzur saçıyorlar değil mi? hani bir de sokuluyorlar ya insanın gıdısına, insan kendini nasıl önemli değerli ve kahraman gibi hissediyor dimi dimi :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

al kızlarını yatak odasına geç baba kendine yer bulsun ;)

Dilek dedi ki...

kesinlikle öyle, annelik bi başka aşk, üç kişiye birden aşığım diyorum bazen kocam ve iki kızım...

Seyhan dedi ki...

Özlemcim gerçektende zorlukların yanında tarif edilemez bir mutluluk müthiş bir his anlatılmaz..

Egenin annesi haklısın en güzelinden :)

Seyhan adaşım :) gerçektende hele babası uğraşıp susturamazken benim kucağımda hemen susuyorsa insan kendini yüce bir varlık kahraman hissediyor ,:)

Baharcım ben kocamıda özledim ama :)

Dilekçim haklısın bende aynen üç kişiye aşığım :)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...