25 Eylül 2012 Salı

İsteyenin bir yüzü vermeyen Zeynep Lâl



Defne Nil emzik ve biberonu öldür allah kabul etmeyip ömrümün 1 yılını yedi. Gece gündüz her daim dip dibe.. Bırakıp bir kaç saatliğine bir yere gitmek mümkün değil..6. ayda ek gıdaya geçti ama yine bir şey yemeyince hep meme, dolayısı ile anne ile yapışık ikiz modunda..

Ben akıllandım anacım, ayni hatayı ikinci kez yapmam. Bu kez emzik ve biberona allıştırıcam diyorum.Tabi iş benim dememle olmuyor. Bu talebimi Zeynep Lâl hanıma bir dilekçe ile arz ettim. Görüş ve önerilerini almak istedim.Biberon olayına sıcak baktığı belirtti kendisi. Hemen bir pompa aldım. Her gün en az bir öğününü biberonla vermek sureti ile bu işi halledicez sanırım ..

Emzik için çalışmalarımız devam ediyor, Yok yakışmadı anne, yok diş yapım bozulur anne, yok rengini sevmedim kıyafetime uymadı anne. Cadı bahaneler üretiyor.. Zaman zaman emiyor. Bazen öğürüyor, emziği fırlatıyor.. var mı bunun kolay yolu .. Bu işi de halledersem ben olmuşum arkadaş..

14 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar.. benim oğlumda emzik ve biberonu sevmeyenler grubundan..şuan 20 aylık biberonu ağzına almışlığı yok..emzik ise sadece kauçuk olanları tercih etti..silikon emziği asla ağzına almadı..emziği bırakalı 6 ay oluyor..işin açıkcası emzik büyük rahatlıkmış..ki bizim evlat hala annesütü alıyor ee haliyle buda beni fazlasıyla yoruyor..keşke emziği bırakmasydı diyorum..

ZeyneP dedi ki...

Gülbilge başlangıçta istememişti. Tam mememde uykuya dalacakken tıkıştırınca almaya başladı. İstersen bir de öyle dene. Bir de ona de ki: "Emme iç güdün var senin çocuum, bu güdüye karşı koyarsan olmaz." Belki anlar :P
Yirim ki ben onu!

MeLc dedi ki...

Her bebek her emziği sevmiyor ama aventi bı deneyin derim benimki hiç itiraz etmeden seve seve aldı birkaç arkadasimda hep eventi övüyor ama sevmeyebilirde ne farkları var bilmiyorum ama bı deneyin derim bu arada biberon verirseniz memeyi reddetme gibi bı durum olmazmı

Seyhan dedi ki...

Merhaba Adsız :)

benim yeğenimde sadece kauçuk olanı almıştı hatta bende silikonları deneyip olmadı onu denemeye karar vermiştim ama silikonu aldı. emziğin rahatlığını kullananlar çok anlatıyor. karyı tok altı temiz ver emziği oyalansın sonra kendi kendine uyumayı kolaylaştırıyormuş bakaım bizde işe yarayacakmı meraktayım..

Seyhan dedi ki...

Zeynep bende bugün o ittikçe geri tıktım:) biraz mıkırdandı ama altı bir süre emdi ısrarcı olmak lazım dimi :)

Seyhan dedi ki...

melc Yağız Ata zorlamamış seni maşallah. ben nukun ilk ay emziğini aldım şimdilik sanki alacak gibi bakalım olmadı avent alırım.. biberon olayınıda şunu için istiyorum. Malum bizde bir abla var onunla parka alışverişe falan gitmem gerekiyor. geçengün okul için birkaç kıyafet almam gerekiyordu, eşim anlamıyor alışverişten mecburen hepimiz avmye gittik. Ama zeyneple olunca emzirmek alt almak bir sürü zaman kaybı. eşim çok iyi bebek bakar altını alır uyutur sadece emzirme olayı yok biberon alınca bir öğünlük sağıp bırakırım bende defneyle işimi hallederim. hem biraz rahatlamış olurum. bunun için hergün sadece bir öğünü sağıp veriyorum maksat biberondanda süt içmeye alışsın.. çok az verdiğim için memeyi unutmaz bence mantıklı sen hiç biberon vermedin mi

MELTEM dedi ki...

bende ve yeni doğum yapmış arkadaşlarıma tavsiye ettiğim ve hiçbir bebenin reddetmediği yada tesadüf nüby memedir,
ısrarla isteyiniz

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Yağmur'da almamıştı, sonra bırakması zor olur diye ısrar etmedim bende...
şimdi sen bir deneyim kazan baktın güzel bir şey bana da söyle ikincide kullanayım ;)

Seyhan dedi ki...

meltemcim biberonu nuby zaten anna memesine en yakın olanmış . Azlında pompanın yanında çıkan aventide aldı ama sanki emmesi daha zor oldu gii nuby güzel. Emziğinede bakayım bali...

Seyhan dedi ki...

Baharcım bende aynen defnede almadı bende senin gibi bıraktırmakta zorlanırım dedim ısrarcı olmadım. Ama emzik kullanan bebek anneleri çok rahat etiklerini söylüyor karnı tok,altı temiz ,gazı yoksa, ver emziği oyalansın hatta uyusun diyorlar, bakalım başarırsak detaylı anlatırım :)

MeLc dedi ki...

Doğru canım o açıdan hiç düşünmemiştim 2 çocuk olunca, ben hiç biberon vermedim şimdiye kadar haftasonu sıkılıyorum bende sağıyorum birgün öncesinden eşime bırakıyorum ama kaşıkla veriyor ama verirken canıda çıkıyor :) dediğin gibi arada verildği sürece sorun olmaz sanırım.Ama benimkinin zaten memeyle bir kavgası var :) hiç biberon olayına girmiyeyim bazen zar zor emiyor.bu arada avente alıştı gerçi ama nuby emzik aklımda olsun.kocaman sevgiler...

Seyhan dedi ki...

kaşıkla çok zor ya yarısı dökülür zaten :( ama tabiki hiç almamasından iyidir. Memeyi bırakmasın kavga bitsin barış ilan etsin :) sevgiler

hayat paylaştıkça dedi ki...

Çok tatlı maaşallah İnşallah tez zamanda alışır

Seyhan dedi ki...

hayat paylaştıkça çok sağol alıştı sayılır zaman zaman uzun uzun emiyor bazen istemiyor olacak o kadar diyorum bu da yeter bana :) sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...