6 Eylül 2012 Perşembe

Minicik kusmuk...



Kusmuk güzeli :)

Geçenlerde Defnenil kardeşini severken Zeyneplal ablasının  eline kustu .. Defnenil önce biraz panik oldu ne yapacağını şaşırdı. biraz iğrendi galiba ... Bir şey olmaz annecim git elini yıka dedik. Söylene söylene banyoya gitti elini yıkadı.. Babası sende kusuyordun hatta oluk oluk kusuyordun biz hiç iğrenmezdik diye eski günleri yad etti...Konu kapandı...

Bu sabah uyandık.. Defnenil odasında, babası ile yatmış yatakta cilveleşiyorlar :) Kaptım Zeyneplal'i aralarına koydum.. Bizimki canım kardeşim günaydın diye sevmeye öpmeye başladı. Zeynep yeni emmişti ablasının yatağına birazcık kustu..

Defnenil olsun kardeşim yatağıma minicik kusabilirisin, istersen elime de kusabilirsin dedi :)
Sonrada bana dönüp'' Anne sen kahvaltıyı hazırla ben kardeşime bakarım'' dedi.. Görevi kabul edip odadan ayrıldım....

Maşallah dilimi ısırıp, bilumum yerlerimi kaşıyorum.. Bu ne sevgi ah ...

7 yorum:

ZeyneP dedi ki...

Yerim ben o güzel ablayı. Kusmuk güzeline de maşallah! O nasıl bir "cin gibi" bakıştır öyle?!

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ve bin maşallah canım :D

kuzunun annesi dedi ki...

ne güzel

Deniz dedi ki...

harika ; )

Seyhan dedi ki...

Zeynep teşekkürler cizim kızlar hep cin şöyle uslu sakinine raslayamadık:)

Baharcım, Hayatcım, Denizcim sağolun kızlar :)

bahriye-krm dedi ki...

kocaman bir maşallah o zaman..
bunlar bizler için güzel örnekler :))

Seyhan dedi ki...

Bahriyecim varmı sizdede 2. ye niyet .. eminin Kerem çok iyi bir ağabey olur korkma hiç...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...