2 Eylül 2012 Pazar

Yine yeni yeniden...


Defnenil geçen sene 12 eylülde kreşe başlamış. Takvime hatırlatma koymuşum onu gördüm. Tam bir yıldır okullu benim kızım..... Yarın 3. okuluna başlayacak, umarım çok memnun kalır, ve kalırız e devam eder... İlk hafta Oryantasyon amaçlı iki saat kalacaklar, İkinci hafta yarım gün. Üçüncü hafta tam güne geçecek.. yaklaşık bir buçuk aydır evde olduğundan, ve bu sürede benim hamileliğin son zamanlarına denk gelince pek sıkıldı.. Ama iyi idare etti. Yarından itibaren yeni okul yeni öğretmenler ve arkadaşlar hadi hayırlısı ....

10 yorum:

Düşlerimden İnciler dedi ki...

alışma süreci kolay geçer inşallah. Çocukalr evde sıkılınca okula çabuk alışıyorlar.Umarım sizde d e öyle olur :)

annesininoglusu dedi ki...

Hayırlı olsun,kolaylıklar diliyorum:))

Ozlem dedi ki...

Harika, ikinize de iyi gelecek. Bizim de okulumuz salı başlıyor:) Sevgiler!

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

hadi hayırlı uğurlu olsun, güzel geçsin hepiniz için.

Deniz dedi ki...

çok güzel kareler yakalıyorsun Seyhancım, okul da uğurlu gelsin

Seyhan dedi ki...

Düşlerimden İnciler teşekkürler umarım öyle olur çabuk alışır aslında çok sıkıldı biliyorum ama bakalım...

annesininoglusu teşekkürler

Özlemcim çok sağol canım..sizede kolay gelsin umarım Nil'de sorun yaşamadan alışır merak ettim şimdi...

Bahar biz neysede Yağmur ilkokula başlayacak senin heyecanın daha fazladır .. kolaylıklar

Denizcim sağol poz vermeyi sevmiyor aslında ama çekmeye çalışıyorum.. Bu anlar çok kıymetli kaçırmamak lazım ...

Sevgiler

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok karışık şimdi ilkokul olayı 3 gün kaldı :) biz daha devlet mi? özel mi? ona karar veremedik :(

Seyhan dedi ki...

Baharcım vallahi biz eski evimizde olsak devlete verirdim ama bu evde yakında güzel bir okul yok biz şimdiden özele verdik memnun kalırsak ilkokulada devam edecek .. ama rakkam olarak çok tuzlu tabiki.. Kardeşte geliyor bakalım ne olacak ...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bizde eski muhitimizde olsak gözümüz kapalı verirdik ama şimdi gezdik gördük okullar içler acısı :( hayırlı olsun onlar için, yeter ki güzel okusunlar ;)

Seyhan dedi ki...

tek derdimiz o zaten güzel eğitim alsınlar iyi bir çevrede olsunlar ... hakkımızda hayırlısı ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...