3 Ekim 2012 Çarşamba

Dr Baha Celal Doğan...

Gerek özelden gerek blog ve  nurturia aracılığı ile doktorum hakkında o kadar çok soru alıyorum ki bu yazıyı yazmak istedim.

Ben Defnenil doğmadan önce beş sene Acıbadem sağlık grubunda çalıştım. Dolayısı ile kurumdaki doktorlar hakkında az çok bilgim vardır. Normal doğum deyince akla Baha bey gelir... İlk hamileliğim sırasında bizim departmanda çalışan üç arkadaşım doğum yapmıştı. Çok sevdiğim bir arkadaşım (Özlemcim özledim) Baha beyin hastasıydı. Ve çok güzel bir normal doğum yaşamıştı. Bende ilk kontrolümü Baha beyde olmaya karar verdim. İlk intiba çok önemli biliyorsunuz.

O kadar pozitif, ılımlı, moral verici birisi ki yanında tedirgin olmanız mümkün değil. Mesleğindeki bilgi ve tecrübesinden bahsetmiyorum bile .. Kurumda çalışan en eski doktorlardandır kendisi.. Onun için Baha beyle başladığım bu yola onunla devam ettim.. İyi kide öyle yapmışım...

Normal doğum için motive etmesi, güzel doğum yapan hastalarından örnekler vermesi, her sorunuza tatmin edici cevaplar vermesi, sizi rahatlatması, herşeyi ile bana güvende olduğumu hissettiren canım doktorum.. Kesinlikle tavsiye ediyorum.. Gidin tanışın, selamımı söyleyin ...Beni çok sever.. Tabi bizde ailece onu çok severiz...



Kısaca yazman gerekirse Yüz tane çocuk doğursam yüzünde de doktorum Baha bey olsun isterim...Kaldı doksan sekiz :)

Doğum hikayelerimiz ...

Zeynep Lal 

Defne Nil 

9 yorum:

güzellikler dünyası dedi ki...

Bakışından ınsan sıcaklık alıyor,ben onu hiç alamamıştım,çekiniyordum doktorumdan ıstedıgımı soramıyor soyleyemiyordum.sezeryanın pişmnalıgını yasıyorum ama hayırlı boyleymıs deyıp tesellı buluyorum.doktor cok onemlı gercekten.sende sanslıymıssın ne guzel

Adanın Annesi dedi ki...

Doktorunu sevmek gerçekten önemli.
Bana sadece görevini yapan doktor olsaydı bende sevmezdim doktorumu :D

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Seyhan hepinizin bakışı neyse de Zeynep in bakışı çok tatlı resmen farkında :)

Seyhan dedi ki...


güzellikler dünyası bu birazda şans bence elektirirğin tutması herhalde.. sağlıkla kavuşmak önemli olan gerisi teferruat de boşver .. sevgiler

Adanın annesi gerçektende öyle Baha bey kontrole gittiğimizde Defneyi niye getirmediniz der hep doğurttuğu bebekleri görmeyi ister. sonra eşimi adıyla hatırlar , hastasını hatırlaması neyse ama ailesini takip etmesi samimiyetini gösterir bence ..

Füsuncum hakkatten nasıl bakmış öyle :)

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Seyhancım Baha bey benim de doktorum çok severim kendisini, hastasını rahatlatan kasmayan bir doktor. Ben de normal doğum yapmak istediğim için kendisini bulmuştum ama kısmet Nil bayramda geldi ve o gün tatile gitmişti. Doğumumu o yaptırmadı ama normal doğum yaptım ve telefonla bile olsa doğum yaptıran doktoruma talimatlar verip benimle konuşması bile çok mutlu etmişti beni.

Seyhan dedi ki...

Yeşimcim zamanlama kötü olmuş ya .. bayrama denk gelmesi ..Sezeryan yanlısı doktor olsaydı bayramdan önce alalım derdi :) Muhtemelen habibe hanım girmiştir doğuma .. Akabinde araması çok ince bir davranış telefondanda olsa destek olmuş...

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Seyhancığım,
ne zamandır vakit bulup da bloguna giremiyordum. hissettim herhalde adımın geçtiğini bağlandım. Doktorumuz Baha Bey hakkında
çok güzel yazmışsın çok doğru az bile vallahi. bütün hastalarına kendilerini çok özel hissettirir.

Ben de seni özledim arkadaşım görüşmek üzere......

Adsız dedi ki...

adımı yazmayı unuttum.

ben ÖZLEM :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim telepati yapmışız bak.. uzun zamandır görüşemesekte ipler kopmuyor demek ki.. Baha bey için gerçekten az bile yazdım..

Öpüyorum çok görüşürüz..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...