8 Ekim 2012 Pazartesi

İkinci ay biterken ....



Benim küçümen kızım iki aylık oldu .. Zaman hızlıca akıp gidiyor.. Doğdu doğacak derken büyüyor. Artık gülüyor, çığlık atıyor, aguluyor. Keyfi yerindeyse anlatıyorda anlatıyor...

Bu kez daha çok kokluyorum kızımı, daha çok öpüyorum, ağlayınca neden ağlıyor deyip susturmaya çalışırken onu da kendimi de yıpratmıyorum. Sadece göğsüme bastırıyorum, öpüp kokluyorum. Defnenil'in çok uzun süren pişik problemi yüzünden ilk aylarını kaçırmıştım. Onun derdine düşüp o ağladıkça ben ağlar, kendimi yetersiz hissederdim.

Şimdi Zeyneplal ağlamıyor mu? ağlıyor tabiki. Ama her bebek ağlar illa susturmak için kendimizi heba etmememiz gerektiğini anladım. İkinci çocuklarda zamanın ne kadar hızlı geçeceğini bildiğimizden olsa gerek. Daha çok sevmek, öpmek koklamak ... An'ı yakalamak istiyorum..

Emzirirken uzun uzun bakışıyoruz. Gözünü kırpmadan dikkatle inceliyor beni..Güzel kızım, ben senin annenim, yüzümün her noktasını ezberle . Ben varken sana kimsenin kötülük yapmasına izin vermem diyorum...

Emmesi biterken hafiften uyukluyor memede. Sonra gülüyor kendi kendine.. Çok güzel şeyler bunlar, çok kıymetli anlar.. Kucak istiyor her bebek gibi. Alıyorum...Çünkü ablası kadar olunca. Gel kucağıma otur desem gelmeyecek biliyorum. En fazla emeklemeye başlayana kadar kucakta .. Onun için seviyorum kucakta taşımayı..

Sonra omuzumda o kadar sakince etrafı seyrediyor ki. Babası bile şaşırıyor. Orada olmayı seviyor...

Bazen büyüsün diyorum Defnenil'le oynadıklarını göreyim. Bazen hep böyle küçümen kalsın, doya doya öpüp koklayayım...

Seni çok seviyorum bal böceğim.. İyi ki hayatıma girdin. İyi ki annen olmama izin verdin...

Nice aylara yıllara ...


18 yorum:

Dilek dedi ki...

nice aylara, yaşlara... İkinciler tecrübe sayesinde daha rahat büyüyor...

ZeyneP dedi ki...

"İyiki annen olmama izin verdin" Gözlerim doldu...
Di mi ama?! İyiki bizi seçtiler.
Defne'nin de Zeynep'in de 'AN'larını kaçırmaman dileğiyle. Allah sana sabır, enerji versin ki hep mutlu ol, mutlu et...
Nice aylara...
Sevgiler.

elif-kayra dedi ki...

maşallah zeytin gözlüye,

ikinciler de nedense hep bunları duyuyorum daha rahat büyütülüyor diye :))

Dilek Afiyon Avci dedi ki...

çok tatlı Allah nazarlardan korusun... Maşallah...

Kitapçı Kız dedi ki...

Merhabalar emziği nasıl alıştırdınız :) bizimki 3.5 aylık kaç çeşit emziğimiz var yine de beğendiremiyorum hiçbirini...

Deniz dedi ki...

Ne güzeldir o aylar, ama ne telaşla geçer dediğin gibi... İyi ki gelmiş annesi dediğin gibi tadını çıkart

Aktuelmoda dedi ki...

Ayy maşallah yaaa..
Ne güzel anlatmışsın canım,gelsede artık bende çeksem yavrumun kokusunu doya doya içime...Tecrübeli anne böyle oluyor sanırım,beni şimdiden endişe kaplıyor ağlaması konusunda..Sağlıkla büyüsün inşallah minik prenses..

Seyhan dedi ki...

Dilekçim sağol gerçektende daha rahat oluyor insan şimdilik iyi gidiyoruz: )

Zeynepçim sağol bu çocuklar ağlak yaptı beni :) hep duygu patlaması ...

Elifçim sende dene sende gör dermişim :) Kayra'ya kardeş düşünüyormusunuz ?

Dilek çok sağol hoşgeldin :)

Seyhan dedi ki...

Hoşgeldin Kitapçı kız :)

Vallahi nasıl alıştırdım dersen şöyle bir post yazmıştım bu konuda http://defnenil.blogspot.com/search/label/Biberon%20Emzik

ama bence sen ne kadar uğraşırsan uğraş, bebek almak istiyorsa alıyor , istemiyorsa almıyor. Ablası için çok uğraşmıştım ne biberon ne emzik almadı . Ama Zeyneplal az ısrarla kabullendi. Tamamen onun kabullenmesi yani ..

Kolay gelsin umarım alışır ..Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Denizcim gerçektende çabucak geçiyor. Keyfini çıkarmak için her anı kolluyorum :)

Sevgiler


Aktüelmoda sağol canım darısı başına az kaldı kavuşmaya ..

pinarbk dedi ki...

Seyhan, ağlattın beni...Hep yanyana,el ele,gözgöze ol yavrularınla...SEvgiler...

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Pembik bu pembik. Seyhancım o kadar güzel hissettiriyorsun ki kızına aşkını. Allah ayırmasın, maşallah...

güzellikler dünyası dedi ki...

çierkin,mıckey tişörtü giymiş , uğurlu gelmiş, mickey müzik festivalini kazamışssınız , tebrikler,iyi eglenceler

Süreyya dedi ki...

Maşallah :) Sağlıklı nice ayları olsun :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne güzel yazmışsın :)
evet ikinci de inşallah kaçırmam bende dediklerini tecrübeli anne :D

Seyhan dedi ki...

Pınarcım insan anne olunca sulugözlü oluyor galiba :) sevgiler

Füsuncum canım sağol

güzellikler dünyası evet ya çok şanslıyız ablası çok sevinecek teşekkürler

Sağol Süreyya Sevgile

Baharcım kaçırmazsın kaçırmazsın sende benim gibisin ..sevgiler

annesininoglusu dedi ki...

Maşallah kuzuya çok tatlı:))

Seyhan dedi ki...

çok teşekkürler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...