22 Ekim 2012 Pazartesi

İyi Haftalar...



Herkese İyi haftalar... Hadi oturmaya mı geldik...

5 yorum:

Dilek dedi ki...

sana da iyi haftalar Seyhan'cım, neyseki bu hafta 2,5 gün çalışacağım.. Şarkı güzelmiş:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

sen 2 çocukla bloga yetişiyorsun ya, maşallah :)
yok oturmaya gelmedik :)
bayıldım o minik ayaklara :D

Seyhan dedi ki...

Dilekçim bu hafta iş az tatil çok yuppiiii

Baharcım evin hali içler acısı bizim ev haftasonu darmaduman oluyor. Ama ben zeynep'i kucaklamış dans ediyorum :) bi yandanda nette takılıyorum halim duman aslında :(

Sevgi dedi ki...

ama ben bu resme bayıldım..

Seyhan dedi ki...

Sağol Sevgi Pinterestte görmüştüm tabi o çok daha güzeldi, benim el yazımla ancak bu kadar oldu :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...